בארץ

מרגש: זו המחווה של בני הנוער של עוטף עזה למען החטופים

שכב"ג שקד, בני הנוער של כפר עזה ובני הנוער של העוטף כולו, יזמו צעדת תמיכה לשחרור החטופים המוחזקים בשבי חמאס, אשר תחל בראשון הקרוב.  מטעמם נמסר: "בכל יום נצעד על מנת להגיע לכנסת ולהשמיע את קולנו"
מערכת ice | 
תמונות החטופים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בימים אלו, פעולות רבות נעשות למען החטופים והחטופות שמוחזקים בשבי חמאס בימים אלו. גופים וחברות רבות מתגייסים למען משפחות החטופים ויוזמות מחוות רבות, אשר במסגרתן מעוניינים לקדם ולהשפיע על גורלם של אלו שמוחזקים על ידי חמאס. שכב"ג שקד, בני הנוער של כפר-עזה, שיתפו פעולה עם נוער העוטף ויזמו צעדה מיוחדת הקוראת להשבת החטופים.
 אותה צעדה, צפויה להתחיל מיום ראשון הקרוב, ותחל מכיכר החטופים עד לכנסת תחת הכותרת: "הולכים להחזיר אותם – עכשיו!". מטעם שכב"ג שקד נמסר: "בכל יום נצעד על מנת להגיע לכנסת ולהשמיע את קולנו, את קול משפחות החטופים ואת קולם של אחינו ואחיותינו שעדיין נמצאים בשבי".

מלבד זאת, ציינו כי אלו יפעלו במגוון פעולות על מנת לנהל שיח על המצב המורכב בו נמצאת במדינה: "בערבים יתקיימו מעגלי שיח ופעילויות תוכן הקשורים למצב הקשה בו אנו נמצאים".  
צעדת החטופים שתמשך במשך השבוע הבא, צפויה להסתיים בחמישי. על פי שכב"ג שקד, הצעדה תחל ממבשרת ציון עד לכנסת ישראל. לאחר ההגעה לכנסת, צפויים בני הנוער לקיים עצרת מיוחדת למען החטופים והחטופות שמוחזקים על ידי מחבלי חמאס בעזה ולמען הנופלים והנרצחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה