בארץ

גלנט: "חמאס על סף פירוק, המחבלים דינם נחרץ"

שר הביטחון יואב גלנט עדכן הערב על פעולת צה"ל בימים אלו ברצועת עזה וחשף כי כמות המחבלים הנכנעים עלתה: "הם אומרים לנו 'חסר לנו נשק, אין לנו אוכל'"
מערכת ice | 
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, עטיה מוחמד)
בנאומו הערב (שני), סיפר שר הביטחון יואב גלנט על פעולת חיילי צה"ל ברצועת עזה בימים אלו. גלנט סיפר כי צה"ל לוחם בימים אלו במעוזי חמאס, הן בג'באליה והן בסג'עייה.
בין היתר, חשף שר הביטחון גלנט כי צה"ל הבחין בכניעה משמעותית מצד האויב: "הגרעינים הקשים שהוכנו במשך שנים להילחם בנו, נמצאים על סף פירוק. כמות הנכנעים שיוצאת מהמקומות האלו מלמדת על מה שקורה. כאשר הנכנעים יוצאים החוצה מהבונקרים, הם אומרים לנו 'חסר לנו נשק, אין לנו אוכל'. בין הנכנעים יש גם מחבלים שהשתתפו ב-7 באוקטובר".
בהמשך, התייחס גלנט לגורלו של יחיא סינוואר ואמר: "דינו של יחיא סינוואר, של כל מפקד בכיר ושל המחבל הזוטר הוא אותו דין - להיכנע או למות. מי שייכנע נטפל בו בדרך מסוימת. כל היתר דינם נחרץ. מי שמעדיף את הכניעה כמו מאות בימים האחרונים - נחוס עליו. השאר ימצאו את מותם ונדע איך לנצח".
לצד זאת, ציין גלנט כי "עלינו לאפשר יציאת פועלים פלסטינים לישראל ולהתייחס ל-99% מהפלסטינים ביהודה ושומרון בצורה נכונה". כזכור, רק אתמול, דווח כי הקבינט הכלכלי החליט לא לאשר את הכנסת הפועלים הפלסטיניים (תושבי יהודה ושומרון) לשטחי ישראל. על פי הדיווח, אותה המלצה תגיע לקבינט המדיני ביטחוני שצפוי להתדיין באותה סוגיה בתוך 14 יום, על מנת לקבוע החלטה סופית בעניין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה