בארץ

מרגש: מסע אלונקות לזכר הנרצחות בעלות הצרכים המיוחדים

בנוסף ליוזמות רבות המנציחות את הנרצחים מהטבח הנוראי שהתרחש ב-7 באוקטובר, עמותת "איתן כל אחד יכול" ביצעה מסע אלונקות מרגש לזכרן של שתי הנערות בעלות הצרכים המיוחדים שנרצחו, לרגל שבוע המודעות לנושא
מערכת ice | 
מסע אלונקות (צילום באדיבות "איתן כל אחד יכול")
בבוקר ה-7 באוקטובר מחבלי חמאס החליטו לבצע את מעשיהם ללא אבחנה ובדרכים המרושעות והאכזריות ביותר שאפשר לדמיין. בתוך כך, הם בטח לא עשו אבחנה בנוגע למצבם של הקורבנות, שהיוו בשבילם טרף קל. 
שתי בנות בעלות צרכים מיוחדים, נויה דן ורות פרץ ז"ל היו בין הנרצחות ולזכרן, עמותת "איתן כל אחד יכול", קיימה מפגן מרגש בדמות מסע אלונקות שהתקיים הבוקר (שישי) בתל אביב, בהשתתפות כ-100 בני אדם, אשר חלקם מתאמני העמותה.
לאחר מסע האלונקות, קיימו המשתתפים טקס הדלקת נר שני של חג החנוכה, בו מספר אנשים נשאו דברים מרגשים לצד האלונקות הפרושות בסיום המסע, לצד המשתתפים. האירוע התקיים לרגל שבוע המודעות לאנשים עם צרכים מיוחדים.
יניב בניאן, מנכ"ל שותף של עמותת איתן כל אחד יכול, אמר: "היה מרגש לראות את העוצמה הגדולה במסע שיצאנו אליו. היה לנו חשוב לזכור ולהזכיר שבשבת השחורה נרצחו גם אנשים עם צרכים מיוחדים ושלעולם לא נשכח אותן. נמשיך להעלות את המודעות ולסייע לצעירים עם צרכים מיוחדים במהלך כל השנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה