כסף וצרכנות

למען משפחות החטופים: צמיד אדום עם יהלום

חברת התכשיטים Ord Diamonds חילקה בחינם למשפחות החטופים צמיד אדום עם יהלום. בנוסף, הרווחים מרכישות הצמידים, ייתרמו למטה המאבק של משפחות החטופים

מערכת ice | 
צמיד (צילום Ord Diamonds)
מותג עיצוב התכשיטים המשפחתי Ord Diamonds בבעלות אור ונטע דביר, השיק צמיד יהלום ייחודי לטובת העלתה המודעות לנושא שחרור החטופים, כאשר כל הרווחים ממכירתו יתרמו למטה משפחות החטופים. הצמיד שעוצב בצבע אדום ועליו יהלום מבצבץ, זכה לשם המוכר Bring Them Home שהוא הסלוגן המוביל את פעילות המטה והשבת החטופים. זכיינית UPS בישראל היא זו שנרתמה לפרויקט ותסבסד את עלויות השילוח, כשדמי המשלוח שנחסכים יתרמו גם הם למטה משפחות החטופים.
כמו כן, בעלי Ord Diamonds אור ונטע דביר נפגשו עם משפחות החטופים והעניקו להם 200 צמידים, בעצרת שהתקיימה ביום שבת האחרון בתל אביב. "צמיד אדום מסמל במסורת היהודית מזל טוב, גורל חיובי ולמאמינים גם כשומר מפני עין הרע, לכן החלטנו שזאת תהיה תרומתו של העסק המשפחתי למען משפחות החטופים", כך מציין אור דביר מבעלי המותג.
"כדי להוזיל עלויות ולהגדיל את התרומה הצלחנו להכין את כל המוצר בבית המלאכה הפרטי שלנו תוך התגייסות בהתנדבות של הקהילה בשכונה שלנו ברחובות. הילדים שלנו הביאו חברים מהצופים לעשות קשר 'מקרמה' לחוטים האדומים וחברות של אשתי הגיעו להכין את הקופסאות והאריזות שנתרמו לנו מחברת פיין טק", אומר דביר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה