בארץ

ישראל נתנה חסינות לראשי חמאס? ליברמן: "אשמח לשמוע הכחשה בנושא"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיב על ידיעה שפורסמה בלה פיגארו הצרפתי ובו נכתב כי ראש הממשלה נתניהו התחייב בפני קטאר שלא לחסל את ראשי חמאס השוהים בשטח המדינה ואמר כי ישמח לשמוע הכחשה רשמית לנושא מטעם ראש הממשלה
מערכת ice |  1
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
בימים האחרונים פורסמו במספר עיתונים בעולם, ביניהם הלה פיגארו הצרפתי שראש הממשלה בנימין נתניהו התחייב בפני קטאר שלא לחסל את ראשי חמאס השוהים על אדמת הנסיכות מהמפרץ הפרסי. יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן טען כי ממקורותיו מדובר במידע אמין ומדויק ודרש מלשכת ראש הממשלה לפרסם הודעה כי הפרסום אינו נכון.
"העיתון לה פיגארו פרסם ידיעה על כך שנתניהו התחייב בפני הקטרים שלא לחסל את ראשי חמאס השוהים במדינה" אמר ליברמן והוסיף: "מה שעולה מבדיקותיי, שהדבר נכון. כתוצאה מכך הנייה וחבריו עדיין ממשיכים להנות מפינוקים של בתי המלון הכי מפוארים בעולם ללא חשש ופחד כי הם יודעים שנתניהו העניק להם חסינות".

ליברמן המשיך: "השאלה המתבקשת היא האם קבינט המלחמה היה שותף לאישור זה ואיך זה מסתדר עם הצהרתו של נתניהו מלפני כמה ימים על כך שנתן הנחיה למוסד לחסל את כל ראשי חמאס באשר הם, בכל מקום שיהיו. מה שכן זה מאד מסתדר עם ההנחיה של נתניהו לא להפסיק את שידורי אל ג'זירה, השופר של חמאס במדינת ישראל. בכל אופן אשמח לשמוע הכחשה רשמית מטעם ראש הממשלה על הידיעה שפורסמה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליברמן
    רחל 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה גדול
    סגור