ויראלי

"הצל" לא נשאר אדיש לתמונה של אמיר חצרוני במדי צה"ל

אמיר חצרוני הדהים את המדינה ועלה על מדי צה"ל. לא בשביל להתגייס אלא בשביל להעלות סרטון באינסטגרם. הוא לא שכח לעקוץ את יואב אליאסי המכונה "הצל", שהגיב לו 
מערכת ice | 
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט)
אמיר חצרוני פרסם אתמול (חמישי) סרטון בחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא לבוש, למרבה ההפתעה, במדי צה"ל מלאים ואף אפוד לחימה, כל זאת כשהוא אוחז בנשק. בסרטון ההומוריסטי שפרסם עקץ חצרוני את יואב אליאסי, שביניהם היו חילופי דברים ברשת לא פעם.
חצרוני כתב לצד הסרטון שפרסם "שמתם לב ש"הצל" לא עושה מילואים?". כמובן שתגובתו של אליאסי להטרלה של חצרוני הייתה משהו שידוע שתגיע במהרה, ואכן כך קרה. אליאסי פרסם בחשבון האינסטגרם שלו את התמונה של חצרוני כשהוא לבוש מדים, ולא שכח להוסיף עקיצה משלו.
"מסתבר שאנחנו במצב הרבה יותר גרוע ממה שחשבתי", כתב אליאסי בפוסט שפרסם. חצרוני לא נשאר אדיש ואף השיב תגובתו של אליאסי. הפרופסור פרסם פוסט משלו ותייג את "הצל", בפוסט כתב: "למרות שאני פטור ממילואים אשקול להתנדב אם המשימה תהיה פינוי התנחלויות".
ה"התכתשות" הזו היא רק אחת מיני רבות שהיו לאורך השנים בין השניים, בעקבות הדעות המנוגדות שלהם אחד מהשני. אך נראה שחילופי הדברים האלו אף הם התמתנו, כיאה לשיח בתקופת מלחמה, ואף היה מעט הומוריסטי וקליל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה