תקשורת ומדיה

במאית "אפס ביחסי אנוש" עובדת על סרט שיעסוק במחדל התצפיתניות

יוצרת "אפס ביחסי אנוש" טליה לביא, עובדת בימים אלה על פרויקט קולנועי שיעסוק במחדל התצפיתניות בנחל עוז

מערכת ice | 
הסרט אפס ביחסי אנוש (צילום יח"צ)
הבמאית המוערכת טליה לביא, עובדת בימים אלה על סרט עלילתי שיתמקד בסיפורן של התצפתניות בנחל עוז. כידוע, התצפיתניות התריעו לא פעם על האיומים אך בכירים בצבא התעלמו מהן. רבות מאותן תצפיתניות  נרצחו או נחטפו במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר.
על פי הדיווח, התצפיתניות התריעו למפקדיהן ואף תיארו איך יותר ויותר אנשים שלא פקדו את האזור הזה פתאום מגיעים אליו, איך חקלאים שהיו מגיעים יום אחר יום לעבד את השדות פתאום לא מגיעים למקום ומתחלפים באחרים, ובעיקר שהן מזהות התרחשות יוצאת דופן, כזו שגרמה להן לצלצל בכל בפעמונים.
לאחרונה פורסם כי גם הבמאי אבי נשר עובד סרט חדש שעוסק בשבת הארורה. בנוסף, עוד נודע כי הדוקומנטריסט יריב מוזר ("אייכמן: ההקלטות האבודות", "בן גוריון: אפילוג") עובד על סרט דוקומנטרי על מסיבת הטבע ברעים, שבה נרצחו יותר מ-350 בני אדם בידי מחבלים.
 
הסרט של לביא "אפס ביחסי אנוש", היה מועמד לשנים-עשר פרסי אופיר לשנת 2014 וזכה בשישה, וביניהם זכתה לביא בפרסי "הבימוי הטוב ביותר" ו"התסריט הטוב ביותר". נוסף על כך, כבמאית הסרט, קיבלה גם את "פרס תא מבקרי הקולנוע של ישראל לסרט הישראלי הטוב ביותר" בפסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה ואת "הפרס הגדול" של פסטיבל הקולנוע הבינלאומי באודסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה