עסקי ספורט

בצל המלחמה: כדורגלנים ישראליים הצטרפו לנבחרת פלסטין

מלחמת חרבות ברזל, נמצאת כעת בשבוע החמישי. בצל המלחמה, מספר שחקני כדורגל מהליגה הישראלית, צפויים ללבוש את מדי הנבחרת הפלסטינית, במשחקיה הקרובים במוקדמות המונדיאל. השחקנים הישראלים הגיבו בזעם למהלך
מערכת ice |  4
בני סכנין (צילום האינסטגרם של בני סכנין)
זעם גדול נרשם בקרב הכדורגלנים היהודים המשחקים בקבוצה בני סכנין, לאחר ששניים מחברי הקבוצה זומנו השבוע לנבחרת פלסטין וצפויים לשחק במדי הקבוצה ולייצג אותה במשחקיה הקרובים במסגרת מוקדמות המונדיאל.
על פי הפרסומים מדובר בעבד יאסין ועלאא אלאדין חסן. חסן שותף העונה בשני משחקים בליגת העל, לפני שנעצרה הליגה: במחזור הראשון מול הפועל ת"א פתח בהרכב, במחזור השני מול הפועל פ"ת עלה מהספסל. יאסין אמנם שייך לקבוצה הבוגרת, אך שיחק העונה רק בקבוצת הנוער של המועדון.
השניים זומנו לקראת המשחקים של נבחרת פלסטין, בשלב השני של מוקדמות מונדיאל 2026 באסיה: מחר (חמישי) מול לבנון במשחק שייערך באיחוד האמירויות, ובשבוע הבא נגד אוסטרליה במשחק שיתקיים בכוויית.
מלבדם, זומנו גם עמיד מחאג'נה, בלם הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית, ועטאא ג'אבר מנפצ'י באקו. מחאג'נה וחסן כבר ערכו הופעת בכורה בנבחרת פלסטין בחודש ספטמבר.
אחד משחקניה היהודים של הקבוצה זועם על המהלך של השניים: "אני בהלם מוחלט. מדובר בהחלטה הזויה שלהם בימים מתוחים וכואבים לכל האומה. איך אפשר להיות תושב במדינת ישראל ולייצג את פלסטין בימים מהקשים שידעה המדינה? מה שקרה ב-7 באוקטובר צריך להדליק נורה אדומה לכל השחקנים, ערבים ויהודים כאחד".
מבני סכנין נמסר בתגובה: "נתנו להם את הבחירה והם קיבלו החלטה. אנחנו כאנשי ספורט נשתדל להתמקד בספורט תוך כדי עשייה מקסימלית למען כבוד הדדי כולל ולכידות חברתית כוללת. מתפללים לניצחון מול שווייץ והעפלת הנבחרת שלנו לאליפות אירופה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שטח..אויב..
    אוהד 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סכנין.. סרטן אנטישמי ולאומני.. בוגדים שונאי ישראל..!! גם אום אל פחם, וכפר קאסם.. כל השחקנים היהודים שמשחקים במקומות האלה נותנים לגיטימציה וכשרות ..להתפתחות ולתחזק.. את האויב מבית..!! בושה לכם ..אתם פסולת של הספורט בכלל..ושל הכדורגל בפרט..!!
    סגור
  • 3.
    שטח..אויב.. (ל"ת)
    אוהד 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    סכנין
    אילן 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה ציפתם מערבי ישראל
    סגור
  • 1.
    בושה
    איל 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי לבושה לקחת להם אזרחות ולגרשם מישראל את כל המשפחה שלהם הקרובה והרחוקה עם ישראל חייי
    סגור