משפט

חברי כנסת לשעבר נעצרו: "ניסו להסית ולהפר את הסדר"

חברי הכנסת לשעבר סאמי אבו שחאדה וחנין זועבי ידועים בפרובוקציות שאותן הם רגילים לעשות בעיקר בהפגנות ובפרסומים ברשת. היום הם ניסו לקיים הפגנה לא חוקית על פי המשטרה, שהפעם לא הייתה סבלנית ועצרה אותם יחד עם אנשי ציבור נוספים
מערכת ice |  1
סמי אבו שחאדה (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
יו"ר מפלגת בל"ד, סאמי אבו שחאדה, יו"ר ועדת המעקב של ערביי ישראל, מוחמד בארכה וחברת הכנסת הפרובוקטיבית לשעבר, חנין זועבי, נעצרו לפני זמן קצר (חמישי) על ידי שוטרים שהגיעו לפזר הפגנה אותה ניסו לקיים מספר אנשים בעיר נצרת.
זאת כאשר על פי המשטרה ההפגנה אינה חוקית והייתה יכולה להוביל להסתה והפרת שלום הציבור. בנוסף אליהם נעצרו עוד שני אנשים ציבור. המשטרה העבירה מסר במעצרים אלו, המראה על אפס סבלנות למי שיפר את החוק בתקופה מתוחה זו.
 

לאחר המעצר התייחסו במשטרה לאחריותם של אנשי הציבור ואמרו: "משטרת ישראל שבה וקוראת למנהיגי הציבור לגלות אחריות ולפעול כדי למנוע קיום הפגנות בניגוד לחוק והחלטת בג״צ שכן הם עלולים להוביל להסתה ולהפר את שלום הציבור. משטרת ישראל תנקוט ביד קשה כנגד כל מי שינסה להפר את הסדר הציבורי."
עוד הוסיפו במשטרה ואמרו כי "בימים אלו, בהם מדינת ישראל נמצאת במצב לחימה, האווירה בציבור מתוחה מאוד. החטופים שלנו עדיין לא שבו, והשוטרים עמוסים במשימות - מצופה מכל אזרח ישראלי לכבד את החוק ולהקשיב להנחיות המשטרה."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך מגרשים את כל חברי הכנסת הערבים
    אילן האקדמאי 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמאל שומר על אויבי המדינה בגלל המנדטים שלהם, לא איכפת לו המדינה העיקר השלטון
    סגור