קריירה ולימודים

קיבוץ ראשון מעוטף עזה החליט: יעבור במלואו לישוב אחר

על מנת לאפשר החזרה לשגרה עד כמה שאפשר, חברי קיבוץ כרם שלום, אשר התגוררו בעוטף עזה ונפגעו במתקפת הטרור של החמאס, הודיעו למנהלת התקומה כי הם מסכימים להשתקע לתקופת ביניים ביישוב אשלים שבמועצה אזורית רמת נגב
מערכת ice |  1
קיבוץ בארי לאחר פלישת מחבלים (צילום פלאש 90/ אדי ישראל)
חברי קיבוץ כרם שלום, אשר קהילתם ובתיהם נפגעו במסגרת מתקפת הטרור של מחבלי החמאס, פונו מבתיהם וכעת גרים בבתי מלון ובתי הארחה. כעת, לפי פרסום של תמיר סטיינמן בחדשות 12, נודע כי חברי הקיבוץ העבירו את הסכמתם למנהלת תקומה להשתקע לתקופת ביניים ביישוב אשלים שבמועצה האזורית רמת נגב.
מדובר בקיבוץ הראשון שבחר להתקדם לפתרון מגורים זמני עד שישוקם לחלוטין. לפי כל ההערכות, בתור התחלה תושבי הקיבוץ יגורו ביישוב לפחות עד סוף שנת הלימודים הנוכחית.
בתוכנית הפתרון הוסכם, בין היתר, כי 144 תלמידי הקיבוץ יתחילו ללמוד במערכת החינוך של המועצה רמת נגב. ההחלטה השתקע ביישוב אשלים לתקופת ביניים התקבלה בהסכמה של 90 אחוז מחברי הקיבוץ שהצביעו בעד.
כפי שדווח גם אנשי בארי בחנו אפשרויות שונות לצורך מגורים זמניים עד שהקיבוץ האהוב שלהם ישוקם. לאנשי בארי הוצעה האפשרות לעבור להתגורר בפרויקט נדל"ן בשכונת קריית יובל בירושלים. נכון לשעה זו, אנשי הקיבוץ טרם קיבלו החלטה האם להסכים להצעה, אך הם בחנו אותה ואף שלחו נציגים מטעם לפרויקט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיהיה ישוב טוב בעה. (ל"ת)
    . 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור