נדל"ן ותשתיות

המערכת הסולארית המיוחדת שתספק חשמל למתחם המפונים מהעוטף

חברת אנרפוינט מבית כלמוביל התקינה בימים אלו מערכת אנרגיה סולארית על גג אולם הספורט בכפר מכביה. המערכת עתידה לספק חשמל למתחם אוהלי הגלאמפינג בהם לנים תושבי עוטף עזה המפונים

מערכת ice | 
אנרגיה סולארית בישראל (צילום shutterstock, freepik)
מתחם אוהלי גלאמפינג הוקם ע"י "מכבי תנועה עולמית" בכפר מכביה והוא כולל כ-30 אוהלים המשמשים מגורים זמניים למשפחות המפונות מבתיהם. לאור המצב חברת אנרפוינט מבית כלמוביל התקינה מערכת אנרגיה סולארית על גג אולם הספורט בכפר מכביה על מנת לספק חשמל למתחם.
מערכת האנרגיה הסולארית שהותקנה באולם הספורט של כפר מכביה הינה בהספק מותקן של כ - 250 קוו"ט עם צפי תפוקה שנתית של כ - 420,000 קווט"ש. הצריכה שתקוזז מחשבון החשמל הכללי של כפר המכביה במשך כל תקופת ההסכם  מוערכת ביותר מ - 3,000,000 ₪
טרם התקנת המערכת, הוחלף גג האסבסט וכל הטקסטורה סביב אולם הספורט באיסכורית חדשה. ניר פלג מנכ"ל אנרפוינט אמר: "חברת אנרפוינט גאה להיות חלק מהמאמץ המלחמתי ותתרום את צריכת החשמל מהמערכת הסולארית בחודש נובמבר שתשמש את מתחם האוהלים".
עוד מוסיף פלג כי: "מחירי החשמל הגבוהים הביאו את תחום האנרגיה הסולארית לכדאיות כלכלית מובהקת המייצרת הכנסה פאסיבית לבעל הנכס, יד ביד עם כך שמדובר במערכות ירוקות ויש כאן שני וקטורים מאוד מעניינים המתלכדים זה עם זה. התשואות שהיום מניבות המערכות הן תשואות שנתיות דו ספרתיות מדובר בהשקעה עם סיכון נמוך, ויש כאן נכס מניב למשך 25 שנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה