בריאות

מיכל הרצוג הגיעה לבית הלוחם: מה היא עשתה שם?

רעיית נשיא המדינה, מיכל הרצוג הגיעה הבוקר לבית הלוחם בתל אביב וצפתה בעשייה ובמוקד שיזם ארגון נכי צה"ל למען פצועי מערכות הביטחון במלחמה הנוכחית. עו"ד עידו קלימן ויו"ר ארגון נכי צה"ל: "אני רוצה להודות לרעיית הנשיא הגב' מיכל הרצוג, שהגיעה ולקחה חלק בעשייה חשובה למען פצועי צה"ל"
 
מערכת ice | 
מיכל הרצוג (צילום ניר עמוס)

אשת הנשיא, מיכל הרצוג, ביקרה הבוקר פצועים ופצועות צה"ל אשר חזרו משדה הקרב ונאלצים להתמודד עם השלכות רפואיות שונות שהמלחמה הביאה איתה. הרצוג צפתה בעשייה ובמוקד "פצועים למען פצועים" שהקים ארגון נכי צה"ל ובין היתר התקשרה לפצועים, דרשה בשלומם ובדקה האם אלו זקוקים לסיוע בתקופה הנוכחית.


ארגון נכי צה״ל עושה לילות כימים עבור קליטת אלפי פצועים אשר חזרו מהמלחמה וזקוקים לשיקום ומעניק סיוע עבור פצועי צה"ל וכוחות הביטחון. עו"ד עידן קלימן ויו"ר ארגון נכי צה"ל אמר כי "ארגון נכי צה"ל מלווה את פצועות ופצועי צה"ל וכוחות הביטחון החוזרים משדה הקרב. פרויקט 'פצועים למען פצועים' מוודא כי 50,000 הפצועים, חברות וחברי ארגון נכי צה"ל, העוברים תקופה מאתגרת מקבלים את התמיכה והסיוע להם הם זקוקים".
 


עוד הוסיף עו"ד קלימן כי "הפרויקט הוקם על ידי פצועות ופצועי צה"ל חברי הארגון ומופעל על ידם, ההירתמות של הפצועים למען אחיהם היא לא ברורה מאליו ומראה כיצד אנחנו כאן אחד למען השני, לא רק בשדה הקרב אלא גם בימים הקשים שאחריו. אני רוצה להודות לרעיית הנשיא הגב' מיכל הרצוג, שהגיעה ולקחה חלק בעשייה חשובה למען פצועי צה"ל".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה