בארץ

חברת 'אלקטרה' ביוזמה מרגשת למען תושבי הדרום

ביקור טכנאי ללא עלות לתושבי הדרום: השבוע החליטה חברת אלקטרה מזגנים לסייע לתושבים בכך שהגעת הטכנאים תהיה ללא עלות ביקור

מערכת ice | 
מזגן (צילום freepik)
חברת אלקטרה נרתמה למען הלחימה החל מיומה הראשון ואף אימצה את יחידת ״עורב צנחנים״ לסיוע לטווח ארוך. כחלק מהירתמות החברה, נתרמו מאות אלפי שקלים לסיוע ורכישת ציוד צבאי וציוד אישי הכרחי, כמו בגדי הלבשה תחתונה, כפפות, נעליים טקטיות ועוד, שהגיע לשטחי הכינוס והבסיסים השונים וחולק ללוחמים, על מנת להבטיח את רווחתם.
בנוסף, הוחלט כי החל מהיום (יום א'), אלקטרה פותחת קו סיוע ייעודי אשר יעניק מענה מהיר לתושבי העוטף והסביבה, בקו 0-20 ק״מ, ויהיה זמין במספר 03-9530511. כאמור, הוחלט כי באזורים אלו, הגעת הטכנאים תהיה ללא עלות ביקור.
משה ארדר מנכ״ל אלקטרה מיזוג אוויר אמר: ״השבועות האחרונים לא קלים לכולנו, ובוודאי שגם לתושבי הדרום. אנו חושבים כל העת כיצד ניתן לסייע ולהטיב את המענה שאנו נותנים ללקוחותינו, בפרט בתקופה הזו, והצעדים הללו מהווים נדבך נוסף בסיוע הכולל של החברה. נמשיך לסייע ככל שיידרש, ולעמוד איתנים לצד לקוחותינו". 
חברת "אלקטרה" הוקמה בשנת 1945 על ידי יהודה גזונדהייט והיא פעלה כנציגת וסטינגהאוס בארץ ישראל. בשנת 1955 החלה אלקטרה לבצע את שלבי הגמר של ייצור מזגנים על פי הסכם עם חברת אמרסון לצורך ייצוא בעיקר לאפריקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה