השוק

חרבות ברזל: זו הרשת שמציעה מוצרי מיגון עצמי חוקי בהנחה

לאור המצב רשת אלפיין, חנות המתמחה ביבוא ושיווק מגוון ציוד יעודי ואיכותי לטיולים וספורט אתגרי, מציעה מגוון מוצרי מיגון בהנחה של 15%. בין המוצרים: ערכת מילוט מהממ"ד או מדירה בוערת, אקדחי פלפל וגז פלפל

מערכת ice | 
כוחות צה"ל בגבול לבנון וגבול עזה (צילום פלאש 90/ דוד כהן, אורן בן חקון)
מדינת ישראל נמצאת במלחמה. לא ניתן לדעת כיצד היא תתפתח ולכן חשוב להיערך לכל תרחיש, למשל למצבים שבהם עלולים להסתגר בבית למשך זמן ארוך, או להתפנות ממנו. משום כך, חשוב להכין מראש חפצים חשובים שיהיו בהישג יד. 
רשת אלפיין, חנות המתמחה ביבוא ושיווק מגוון ציוד יעודי ואיכותי לטיולים וספורט אתגרי, מציעה מגוון מוצרי מיגון בהנחה של 15%. בין המוצרים: ערכת מילוט מהממ"ד או מדירה בוערת, אקדחים וגז פלפל.
טל אזולאי בעלי רשת 'אלפיין סטייל': "אנחנו ממליצים לכולם להכין תיק אישי שיש בו פנס או שניים, לדרמן שניתן לפתוח איתו קופסאות שימורים ויש בו פלאייר, מטען נייד לטלפון, תיק עזרה ראשונה, גז פלפל ושוקר. בעייני זהו תיק חובה בכל בית בייחוד בתקופה הזאת וישראל למודת מקרי חירום, אז חשוב שיהיה גם את זה".
אלפיין סטייל הוקמה בשנת 2008 ובימים רגילים משמשת הרשת ציוד טיפוס, ציוד סנפלינג, ציוד עבודות גובה וציוד טיולים  מחנאות, קמפיינג וטרקים. צוות החנויות מורכב ממטפסים ותיקים, מטיילים, מדריכי משלחות ומדריכי טיולים אשר התנסו באופן אישי במגוון רחב של הציוד המצוי בחנות. אלפיין סטייל עובדת עם כל היחידות המיוחדות בצבא וכוחות הביטחון, מספקת ציוד לכל קירות הטיפוס בארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה