בריאות

העובדים יושעו מיידית: אח ואחות בית חולים חשודים בהסתה

מנכ"ל משרד הבריאות הורה על השעיה דחופה של שני עובדי מערכת הבריאות. השניים התבטאו באופן לאומני וגזעני. המשרד הוסיף כי הוא מגנה בתוקף כל התבטאות לאומית גזענית התומכת במעשי הטבח כלפי אזרחי ישראל
מערכת ice |  2
אחות בבית חולים-אילוסטרציה (צילום freepik)
מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, החליט על השעיה דחופה של שני עובדי מערכת הבריאות, אחות ואח, החל מהיום (חמישי), שהתבטאו בהתבטאויות לאומניות וגזעניות שיש בהן כדי הסתה.
ממשרד הבריאות נמסר כי הוא מגנה בכל תוקף כל התבטאות בכל תוקף כל התבטאות לאומית גזענית התומכת, אפילו בעקיפין, במעשי הטבח הנוראיים שעלו בחייהם של מאות ישראלים. משרד הבריאות הוסיף כי הוא נוקט במדיניות של אפס סובלנות כלפי כל התבטאות התומכת במעשי הטבח הנוראיים שעלו בחייהם של מאות ישראלים. עובדי מערכת הבריאות כולה פועלים ויפעלו תמיד יחד על מנת להציל חיי אדם.
בעקבות העומס הגדול על בתי החולים, משרד הבריאות נערך למצב קיצוני והודיע כי קיבל הצעות של אלפי אנשים וארגונים מהארץ ומהעולם לקבלת תרומות. בהודעה שיצאה מטעם משרד הבריאות נכתב כי "משרד הבריאות מקבל אלפי פניות לתרום ציוד רפואי מהארץ ומחו"ל למערכת הבריאות". 
"המשרד מדגיש כי המערכת ערוכה עם כל הציוד הנדרש, ועם זאת אנו נערכים למצב בו ייווצרו חוסרים ופערים בשל אירועים קיצוניים ולא צפויים. על כן, ולאור המלחמה, משרד הבריאות אוסף את ההצעות הרלוונטיות. רשימת הציוד הרלוונטי מפורטת בטופס התרומה באתר המשרד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שקר
    דניאל 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהדסה עין כרם גם היה מקרה של רופא שהזדהה עם הטבחשל החמס ברשת החברתית ויכביכול קרוא לא להשעיה. והחזירו אותו אחריי 48 שעות .
    סגור
  • 1.
    שקר (ל"ת)
    דניאל 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור