רכילות עסקית

לדרום באהבה: המגזר העסקי נרתם לחזק את החיילים

מימון ישיר נרתמת לסיוע הלאומי עבור תושבי העוטף וחיילי צה"ל. החברה אישרה תרומה כללית של עשרות אלפי שקלים לצורך תמיכה בגופים שונים, ביניהם זק"א. בנוסף, העבירה משלוחי ציוד ומזון, לרבות עבור יחידות אליהן גויסו משרתי מילואים שעובדים בחברה
מערכת ice | 
שי לתושבי הדרום ממימון ישיר (צילום מימון ישיר יח"צ)
מימון ישיר נרתמת לסיוע הלאומי עבור תושבי העוטף וחיילי צה"ל. כחלק מהערבות ההדדית של כלל עם ישראל בכלל והמגזר העסקי בפרט, חברת מימון ישיר ועובדיה נרתמו לחזק את חיילי צה''ל ותושבי העוטף. במסגרת יוזמות הסיוע, אישרה מימון ישיר תרומה כללית של עשרות אלפי שקלים לצורך תמיכה בגופים שונים וביניהם זק"א.
בנוסף, מימון ישיר מממנת אירוח של 30 לילות למשפחות מהדרום בבתי מלון ברחבי הארץ, ורכשה עבורן מזון, ביגוד וציוד. כמו כן, החברה העבירה משלוחים לחיילים של מאות עוגות שנאפו על ידי עובדי החברה.
לכל עוגה צורפה ברכה וחיזוק חם לחיילים.  בתוך כך, העבירה החברה משלוחים של ציוד ומזון שנאספו עבור חיילים ביחידות השונות ברחבי הארץ, לרבות יחידות אליהן גויסו משרתי מילואים שעובדים בחברה.

(צילום: יח"צ מימון ישיר)

(צילום: יח"צ מימון ישיר)
חברת וולט הודיעה הבוקר לעסקים שפועלים בפלטפורמה על תוכנית סיוע על סך 12 מיליון שקל. מטרת התכנית היא עזרה לעסקים קטנים בקושי הכלכלי שהם חווים בשל המלחמה. במסגרת התוכנית, יקבל כל בית עסק מענק בגובה 8% מהמחזור החודשי שלו בוולט ועד 5,000 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה