דיגיטל וטק

מנכ"ל אינטל בפנייה מרגשת לעובדים בישראל: "לבי אתכם"

מנכ"ל אינטל העולמית, פט גלסינגר, הוציא מכתב לעובדי החברה בישראל בו הביע את תמיכתו בישראל וכתב: "כמו רבים מכם, אני עוקב מקרוב אחר ההתפתחויות מאז ה-7 באוקטובר" 
מערכת ice | 
אינטל (צילום Magma Images)
פט גלסינגר, מנכ"ל אינטל העולמית, הוציא היום מכתב לעובדי החברה בישראל, בו הוא כותב: "כמו רבים מכם, אני עוקב מקרוב אחר ההתפתחויות מאז שהחלו הפיגועים הנוראים על ישראל ב-7 באוקטובר. לבי עם העובדים שלנו בישראל, בני משפחתם וחבריהם".
כידוע, נכון להיום אינטל היא המעסיקה הפרטית הגדולה בישראל עם כ-11,700 עובדים, כשהם כ-4,000 מן העובדים פועלים במפעליה בקרית גת, שם נכון לרגע זה עובדים כרגיל. בנוסף, לאינטל יש גם מרכזי פיתוח גם בפתח תקווה, חיפה וירושלים.
גלסינגר, עוד הוסיף וכתב: "לצד צוות ההנהגה של אינטל ישראל ומרכז פעולות החירום הארגוניות, צוות ההנהגה ואני עוקבים מקרוב אחר המצב. הבטיחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו ואנו נוקטים בצעדים כדי לשמור ולתמוך בעובדים שלנו ובקבלנים בישראל, ולעדכן אותם".
"אנו ממשיכים לפעול בצורה בטוחה ויעילה בכל הקמפוסים שלנו בישראל, בהתאם לתוכניות ההמשכיות העסקית שלנו. נשתף עדכונים בנושאים החשובים לחברה ולעובדים שלנו ככל שיעלו. המחשבות שלנו עם כל העמיתים, המשפחות והחברים שלנו שמושפעים ממה שקורה באזור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה