בארץ

ראשי המחאה מתכוננים להגעתו של נתניהו לארה"ב: מה יקיימו במקום?

ראשי המחאה מתכוננים להגעת ראש הממשלה בנימין נתניהו לניו יורק וייערכו יום לפני הגעתו לעיר ערב גיוס כספים במסעדת יוקרה. מספר תומכי מחאה מקומיים שהוזמנו למפגש עם מארגני המחאה זעמו על מחירי התרומה אותם פרסמו ראשי המחאה
מערכת ice | 
המחאה נגד המהפכה המשפטית (צילום אביב אטלס)

ראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית מתכוננים להגעת ראש הממשלה נתניהו לעצרת האו"ם בניו יורק בשבוע הבא לו התכוננו מראש ואספו מידע אודות ביקוריו ושהותו של נתניהו בעיר. לכבוד המאורע יגיעו חלק ממארגני המחאה לארצות הברית ויקיימו ערב התרמה מיוחד יום לפני נאומו של ראש הממשלה.

אולם, למרות שהזמינו את המפגינים המקומיים שתומכים במחאה נגד הרפורמה להפגין את תמיכתם במחאה, נראה כי לא כולם מרוצים ממחירי התרומה אותם פרסמו ראשי המחאה. בהזמנה הרשמית נמסר כי מי שיתרום 100 דולר יקבל את התואר "תומך", מי שיתרום 250 דולר יקבל את התואר "מגן דמוקרטיה" וחולצה של כוח קפלן, מי שיתרום 500 דולר יזכה לתואר מפגין ויקבל 3 חולצות של כוח קפלן, מי שיתרום 1,000 דולר יקבל את התואר "מפגין VIP" יקבל שלוש חולצות, ספל ומכתב תודה משקמה ברסלר, מי שיגדיל ויתרום 5,000 דולר יקל את התואר "מארגן" ויזכה לסיור מאחורי הקלעים במחאה הבאה. מי שיתרום 20,000 דולר יזכה למפגש עם מנהיגת המחאה שקמה ברסלר.
 


רבים מהמפגינים המקומיים בארצות כאמור זעמו על המחירים היות והם לא גרים בארץ ולא יכולים לקחת חלק במחאה, לאחר הטענות, המחירון נמחק מההזמנה ואצל ראשי המחאה הודיעו כי מדובר בטעות. המפגש הינו יוזמה פרטית ומגיע מכוונה טובה, לשקמה ברסלר אין שום כוונה להיפגש עם אף אחד תמורת שום סכום.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה