בארץ

דרמת ענק במשרד הפנים: תוצאות הבחירות לרשויות המקומיות יושפעו?

פרסום ראשון של לי עייש ב'הצינור' ברשת 13 חושפת את התקלה הקשה במשרד הפנים - שלא מאפשרת להעביר כתובת און ליין. גיא לרר התייחס: " זה קורה בעיתוי הרגיש ביותר, לפני המועד האחרון האפשרי למי שרוצה להצביע בבחירות המקומיות. משמע: עשרות אלפי ישראלים לא יוכלו להצביע בערים שלהם. למי זה מועיל? קשה לדעת. שמענו השערות שקשה להוכיח. כרגע טוענים במשרד הפנים שהתקלה תוקנה. על פי בדיקה נוספת שלנו היא לא. כך או כך, הנזק לדמוקרטיה העירונית כבר נגרם ובגדול"

תום נחום | 
בחירות לראש הרשות המקומית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הבחירות לרשויות המקומיות בישראל עתידות להיערך בעוד כחודש וחצי, ב-31 באוקטובר ליתר דיוק, כאשר אמש (שני) נחשפה בשידור 'הצינור' ברשת 13 בפרסום ראשון של לי עייש התקלה הגדולה במשרד הפנים שגרמה להשבתה ארוכה שביטלה את היכולת להעביר כתובת און ליין, כאשר המשמעות היא שעשרות אלפי ישראלים, נכון לשלב זה, לא יוכלו להצביע בבחירות המקומיות בעקבות התקלה המדוברת, זאת על אף שבמשרד הפנים טוענים כי  שהתקלה תוקנה.
מגיש 'הצינור', גיא לרר, כתב כך בטוויטר שלו: "פרסום ראשון בצינור בשבע: תקלה מסתורית במשרד הפנים הביאה להשבתה ארוכה של היכולת להעביר כתובת און ליין. זה קורה בעיתוי הרגיש ביותר, לפני המועד האחרון האפשרי למי שרוצה להצביע בבחירות המקומיות. בתקופה הזו מדובר על עשרות אלפי ישראלים שמחליפים כתובת על מנת להצביע. במשך שבוע התקלה לא תוקנה. עשרות תלונות הגיעו אלינו".

"על פי התגובה הראשונית התקלה הזו לא היתה צפויה להסתדר עד המועד האחרון, עוד שלושה ימים. משמע: עשרות אלפי ישראלים לא יוכלו להצביע בערים שלהם. למי זה מועיל? קשה לדעת. שמענו השערות שקשה להוכיח. כרגע טוענים במשרד הפנים שהתקלה תוקנה. על פי בדיקה נוספת שלנו היא לא. כך או כך, הנזק לדמוקרטיה העירונית כבר נגרם ובגדול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה