בארץ

העיר שהציעה סיוע הומניטרי למרוקו: "חברות נמדדת ברגעי משבר"

ראש עיריית כפר סבא פנה במכתב לראש העיר פאס במרוקו והציע סיוע הומניטרי מטעמה של העיר: ""חברות נמדדת ברגעי משבר. על אף שהאסון לא התרחש בעיר פאס, עיריית כפר סבא בראשותי מושיטה יד לכלל משפחות הנפגעים ותשמח לסייע בכל אמצעי שניתן"
מערכת ice | 
רעידת אדמה במרוקו (צילום יוטיוב/ ABC News)
ראש העיר כפר סבא, רפי סער, פנה אתמול (ראשון) לראש עיריית פאס, ד"ר עבדסלאם בקאלי, והציע סיוע הומניטרי מכפר סבא למרוקו.
במהלך השנה האחרונה חתמה עיריית כפר סבא על הסכם כינון יחסים ושיתופי פעולה היסטורי וראשון מסוגו בארץ עם העיר פאס שבמרוקו. המהלך הגיע לאחר ששני ראשי העיר נפגשו בוועידת האקלים העולמית שהתקיימה בשארם אל-שייח', שם ייצגה כפר סבא את ישראל בשם מרכז השלטון המקומי.
במכתבו לראש העיר פאס הביע ראש העיר רפי סער את תנחומיו למשפחות ההרוגים במרוקו, והציע סיוע כפר סבאי, בכל אשר נדרש.
"בשם תושבות ותושבי העיר כפר סבא, ברצוני להביע את תנחומינו העמוקים לאור אסון רעידת האדמה שפקד את מדינתכם בסוף השבוע האחרון", כתב סער. "אנחנו משתתפים בצערם של משפחות הקורבנות שנספו במרקש, מאחלים החלמה מהירה לכלל הנפגעים ומתפללים למציאת הנעדרים אשר נמצאים עדיין מתחת להריסות". 
עוד כתב סער במכתבו: "חברות נמדדת ברגעי משבר. על אף שהאסון לא התרחש בעיר פאס, עיריית כפר סבא בראשותי מושיטה יד לכלל משפחות הנפגעים ותשמח לסייע בכל אמצעי שניתן בכדי לסייע ולתמוך בתושבי מרקש, ולהקל במעט על הסבל שחווים כעת האנשים שנפגעו ומשפחותיהם. עיריית כפר סבא מוכנה לספק תמיכה וסיוע בהתמודדות עם האסון ההומניטרי שפוקד את מרוקו, הכולל בין היתר שליחת סיוע הומניטרי במקרה הצורך.  אנא, העבירו את תנחומינו החמים גם לעמיתך בעיריית מרקש".
 
רפי סער ועבדסלאם בקאלי. באדיבות העירייה
חברת מועצת העיר ומחזיק תיק קשרי חוץ, פליאה קטנר, הוסיף: "כפר סבא, שידועה בסולידריות שלה, עומדת לצד החברים ממרוקו בשעותיהם הקשות. בשנה החולפת יצרנו קשר בין העיר כפר סבא לעיר פאס, ולמרות שמדובר בקשר טרי וחדש - עיריית כפר סבא ותושבי העיר כאן לכל עזרה שיצטרכו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה