בארץ

עכשיו זה רשמי: יחתם הסכם בין מדריך מישלן וישראל

לפי דיווחים חדשים ההסכם הרשמי בשווי מיליון וחצי אירו עתיד להיחתם השבוע בין מדריך מישלן ובית משרד התיירות ועיריית תל־אביב. המדריך לתל־אביב וההודעה על השפים שזכו בכוכב צפויה להתפרסם בחודשיים-שלושה הקרובים
מערכת ice |  1
מסעדה (צילום unsplash)
אחרי הרבה תקוות וציפיות, בחדשות 12 נודע היום כי בימים הקרובים עתיד להיחתם הסכם רשמי בין מדריך מישלן ובין משרד התיירות ועיריית תל-אביב. יותר מכך, בתוך כחודשיים עד שלושה השפים הזוכים בכוכבים, וגם אנחנו, נגלה מי זכה לתואר היוקרתי.
כמו כן, לצד הידיעה על השפים המעוטרים, יפורסם גם מדריך מישלן שכרגע כמובן יתמקד רק בתל־אביב, ובתקווה שבעתיד הוא גם יפרס ברחבי מדינה. 
יש לציין כי ההסכם בין הצדדים עולה למשרד התיירות ולעיריית תל־אביב לא פחות ממיליון וחצי אירו (קצת יותר מ-6 מיליון שקל), כשהסכום מתחלק בין שני הגופים בצורה שאינה ידועה לנו. ההסכם הנוכחי תקף לשלוש שנים.
דיווח מרגש זה מגיע כשבועיים לאחר שנודע כי מבקרי מישלן מסתובבים ברחבי המוסדות הקולינריים בתל־אביב. נזכיר כי כמה מהשפים המוכרים בארץ הם כבר בעלי כוכבי משילן, אך עבור מסעדות שנמצאות ברחבי העולם:  מושיק רוט, אסף גרניט אייל שני, גל בן משה ועוד.
מדריך מישלן החל פעילותו בשנות ה-90 בחברת הצמיגים מישלן. תחילה נעשה המהלך כדי להעלות את מכירות הצמיגים של החברה, אך אט-אט צבר המגזין תנופה ולמרות הטענה על כך שהוא לא רלוונטי בקרב הקהל הצעיר, מישלן עדיין מחזיק במעמד נחשב בקרב הסצנה הקולינרית העולמית ואף זכה לכינוי "התנ"ך של האוכל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כנראה בתנאי שיבקרו רק בבני ברק במסעדות כשרות (ל"ת)
    פ 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור