שיווק ופרסום

מסעדת טנדורי החדשה נפתחה אמש בת"א: מי הגיע לברך?

אירוע ההשקה של מסעדת Tandoori Lands End של רינה פושקרנה ובנה קונאל נערך אמש במעמד שגריר הודו וראש עיריית תל אביב רון חולדאי. המסעדה החדשה ששוכנת בטיילת הרברט סמואל בתל אביב החליפה את טנדורי הישנה שנסגרה לאחר 40 שנה
מערכת ice |  3
אירוע הפתיחה (צילום ניק פקין)

אירוע השקה חגיגי נערך אמש לפתיחתה של מסעדת Tandoori Lands End של רינה פושקרנה ובנה קונאל במעמד שגריר הודו בישראל מר סנגיב סינגלה וראש עיריית תל אביב רון חולדאי. המסעדה נפתחה בטיילת הרברט סמואל בתל אביב והיא החליפה את מסעדת טנדורי הישנה לאחר 40 שנה בהן שכנה בכיכר דיזינגוף.

את אירוע ההשקה הנחה השחקן ליאור כלפון, ובשיאו נערך טקס גזירת הסרט המסורתי. את הכבוד בגזירת הסרט נתנו רינה וקונאל פושקרנה לראש עיריית תל אביב ושגריר הודו בישראל שאף החמיא לרינה על פועלה למען השרשת התרבות ההודית דרך הקולינריה בישראל. ראש העיר חולדאי חלק את הזכרונות שלו מהמסעדות של פושקרנה לאורך השנים.

רינה פושקרנה היא יזמית, מסעדנית ואשת עסקים ישראלית ממוצא הודי, הפעילות בעיקר בענף המסעדנות, מייסדת והבעלים של הרשת ההודית טנדורי. פושקרנה סיירה עם בעלה ברחבי העולם ותוך כדי למדה לשלב מרכיבים שונים בתוך המאכלים ההודים עימם היא מזוהה. בנוסף הוענק לה בשנת 2004, תואר כבוד מלשכת המסחר ישראל-אסיה על הבאת התרבות ההודית לישראל.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מוצלח
    אורנה 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היינו לפני 3 שבועות האמת דיי מאכזב
    סגור
  • 1.
    יש כלבים בתפריט? (ל"ת)
    סמי 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • יש כלבים בתמונות... (ל"ת)
    יותר מאחד 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור