שיווק ופרסום

קניון עזריאלי ירושלים מתחדש: כוכבת הרשת פותחת חנות פופ-אפ

מהאונליין לאופליין: הפופ אפ הפיזי הראשון של מותג הפאות ותוספות השיער של חני ינאי יוצא לדרך בקניון עזריאלי ירושלים. הפופ-אפ הוקם במסגרת Azrieli Academy של קבוצת עזריאלי, אקדמיה לקמעונאות אופליין למותגי אונליין
מערכת ice | 
מותג השיער חני ינאי (צילום שי קחזם)
חני ינאי פותחת מתחם פופ אפ ראשון של מותג פאות ותוספות שיער בקניון עזריאלי ירושלים. ינאי בוגרת "עזריאלי אקדמי" במסגרתה קבוצה של קמעונאי אונליין מצליחים, חלקם יוצרי תוכן, עברו הכשרה להקמת חנויות אופליין למותג שלהם.
חנות הפופ אפ של חני נפתחת החל מתאריך 3.9 ועד 9.9. החנות תהיה פתוחה לאורך כל שעות הפעילויות של קניון עזריאלי ירושלים ומציעה מגוון דגמים של פאות ותוספות שיער בה כל אחת ואחת תוכל להגיע ולבחור לה את הדגם הרצוי.

חני ינאי, בלוגרית אופנה וכוכבת רשת המגזר הדתי, בעלת מותג פרטי לייבוא פאות ותוספות שיער המהווה פתרונות שיער מתקדמים. ערך המותג הוא טבעיות וחדשנות ולכן ניתן לחבוש את התוספות שיער בקלות בבית.
בקולקציית הפאות של חני ינאי ניתן למצוא דגמי פאות בצבעים שונים, כאשר את המקום הראשון בביקוש בימי חג הפורים תופסת פאה בגווני ורוד עתיק. לאלו שרוצות פאה בצבע שיער טבעי לצורך תסרוקת בפאה או יום טיול, קיימים דגמים בצבעי חום בהיר או כהה בשילוב לייס ליצירת מראה טבעי במיוחד. הדוגמנית נטלי דדון, הזמרת נועה קירל וסלבס נוספים מציגים את הפאות של ינאי בהפקות, אירועים וצילומי קמפיינים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה