בארץ

מצמרר: נהרג בפיגוע - שנה אחרי שתרם מח עצם לילד בן 12

החייל שנרצח הבוקר בפיגוע הדריסה במחסום מכבים הוא מקסים מולצ'נוב ז"ל, חייל בודד שעלה מאוקראינה. רק בשנה שעברה תרם מח עצם לילד שלא הכיר בעזרת עמותת עזר מציון
מערכת ice | 
מקסים מולצנוב זכרו לברכה (צילום עזר מציון)
מקסים מולצ'נוב ז"ל, בן 20 במותו, הוא חייל צה"ל שנרצח הבוקר (חמישי) בפיגוע הדריסה במחסום מכבים. מולצ'נוב שירת כלוחם בחטיבת האש של חיל התותחנים, והיה חייל בודד שעלה לארץ לפני כארבע שנים מאוקראינה והתגורר בהרצליה. לאחר מותו עלה לדרגת סמל.
שליחי חב"ד באוקראינה נאלצו לבשר להורים השכולים על מותו של בנם, והם עושים כעת את דרכם הארוכה ארצה ממולדתם.

במאי 2022, בעת גיוסו של מולצ'נוב בבקו"ם, הצטרף למאגר הלאומי לתורמי מח עצם של עמותת עזר מציון. מספר חודשים אח"כ הוא קיבל טלפון מהמאגר, לאחר שנמצא מתאים לתרומת מח עצם להצלת חייו של ילד בן 12. מקסים נרתם, עבר את תהליך הבירור הסופי ובחודש דצמבר האחרון הגיע לבית אורנית של עזר מציון ותרם מח עצם למען ילד שלא הכיר. חייו שנקטעו באכזריות ימשיכו להתקיים אצל הילד שחייו ניצלו הודות לתרומתו. מ"עזר מציון" נמסר שהיא משתתפת בצערה הכבד של המשפחה ומאחלת החלמה לפצועים.
 
נשיא המדינה יצחק הרצוג פרסם הערב: "בשם העם בישראל אני שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחתו של מקסים מולצ׳נוב ז״ל, לוחם צה״ל שנהרג הבוקר בפיגוע במחסום מכבים. מקסים, חייל בודד שעלה לבדו מאוקראינה כדי להתגייס לצה״ל ולהלחם למען בטחון ישראל".
פרט למקסים, עוד חמישה בני אדם נפגעו בפיגוע הדריסה. המחבל, שנהג במשאית, נמלט מהמקום ונורה למוות על ידי מאבטחי של משרד הביטחון במחסום חשמונאים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה