בארץ

הקמת "מגדלי מיטל" ברחובות החלה: מי הגיע להנחת אבן הפינה?

חברת מיטל הנדסה וייזום הניחה את אבן הפינה בפרויקט "מגדלי מיטל" שאותו היא בונה במערב רחובות, בטקס מיוחד שערכה במעמד ראש העיר רחמים מלול, ובהשתתפות חברי מועצת העירייה
מערכת ice | 
הנחת אבן הפינה לפרויקט (צילום עמית אוזנה)
חברת מיטל הנדסה וייזום הניחה את אבן הפינה בפרויקט "מגדלי מיטל" שאותו היא בונה במערב רחובות, בטקס מיוחד שערכה במעמד ראש העיר רחמים מלול, ובהשתתפות חברי מועצת העירייה. הפרויקט כולל 193 יחידות דיור בשני מגדלים בני 23 קומות ובניין נוסף בן עשר קומות.
לצד זאת יוקמו מתחמי מסחר, משרדים וגינה פרטית לשימוש הדיירים על שטח של כ-1,800 מ"ר. כל מגדל בפרויקט כולל 78 יחידות דיור, והבניין בן 10 קומות הכולל 37 יח"ד. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות 3-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.
הפרויקט הוא פרויקט יזמי שייבנה על קרקע שבה זכתה מיטל הנדסה במכרז רמ"י, שנבנה בצמידות לרחובות הצעירה בפינת הרחובות ששת הימים וגבריאלוב - בקרבה לצירי תנועה ראשיים, מוסדות חינוך, פנאי ובילוי, וקרוב לבית החולים קפלן. על התכנון אחראי משרד לארי שטרנשיין – אדריכלים. הפרויקט משווק על ידי חברת אינהאוס ניהול ושיווק נדל"ן.
בטקס נכחו גם נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו, נציגי מחלקת ההנדסה והרישוי בעירייה, מנהלי הלר, מנכ"ל ובעלים של חברת מיטל הנדסה עופר שגיב, צוות הניהול והעובדים של החברה, נציגי בנקים וגופי מימון, מתכנני הפרויקט, ספקים, אנשי השיווק ולקוחות.
לדברי עופר שגיב, מנכ"ל ובעלים חברת מיטל הנדסה: "אנו שמחים לקיים את האירוע ולקדם את הבניה בפרויקט הדגל שלנו, שיהיה פרויקט מגדלים מהגבוהים ביותר ברחובות. העיר רחובות מתפתחת בצורה משמעותית לכיוון מערב עם אזור תעסוקה גדול הכולל לצד מקורות תעסוקה גם מסחר, פארקים חדשים ועוד. מערב רחובות מציעה איכות חיים גם מבחינה תחבורתית, עם הקמה של תחנת רכבת עתידית, ושדרוג של כל התשתיות במסגרת הסכמי הגג. העיר שיפרה משמעותית את מעמדה הסוציו אקונומי והיא מהווה אופציה ראויה למגורים במטרופולין במחירים שפויים".
ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, הוסיף: "אני מברך על הפרויקט, שמהווה הבעת אמון מובהקת בתהליך ההתחדשות העירונית הענק בשכונת קריית משה. הפרויקט הזה הוא הסנונית הראשונה במגמה של יישום התכנונים עבור השכונה. כבר בחודשים הקרובים ייצאו לפועל פרויקטים נוספים וביניהם פרויקט הפינוי בינוי הראשון באותו הרחוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה