בארץ

לאחר הקמת ועדת הבדיקה: היועמ"שית אישרה כלי ריגול למשטרה

על רקע הקמת ועדת הבדיקה הממשלתית בנושא הרוגלות, היועמ"שית אישרה למשטרה לרכוש כלי ריגול חדש שפרטיו חסויים
מערכת ice |  3
גלי מיארה בהרב (צילום תומר יעקובסון)
היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, העניקה למשטרת ישראל אישור לרכוש כלי רוגלה חדש. בישראל היום מפרסמים המידע הנחוץ הועבר ליועמ"שית לפני שתהליך הרכש של כלי הריגול החדש החל.
על פי הדיווח, פרטיו של כלי הרוגלה החדש נשארו חסויים. כזכור, כלי הרוגלה שקיימים כעת במשטרת ישראל נאסרו לשימוש לאחר שתוצאות ועדת מררי פורסמו. במסגרת הוועדה נמצא כי משטרת ישראל השתמשה ברוגלות התקפיות בצורה לא חוקית.
 
אתמול (ראשון) אושרה בישיבת הממשלה השבועית, הצעה של שר המשפטים יריב לוין להקמת ועדת בדיקה ממשלתית בנושא הרוגלות. ועדת בדיקה זו מגיעה בעקבות הגילויים המרעישים בוועדת מררי.
יריב לוין בירך: ״פרשת הרוגלות היא מהחמורות שנחשפו בשנים האחרונות. חשיפת האמת בעניין, ומניעת אירועים דומים של פגיעה אנושה בזכות אזרחי ישראל לפרטיות, היא חיונית וחשובה מאין כמותה. אני מצר על הסתייגות חלק מהגורמים המעורבים בפרשה החמורה לבדיקה מעמיקה של הנושא, חרף ניגוד העניינים החריף בו הם מצויים. אני סמוך ובטוח שחברי הוועדה, בראשות שופט מחוזי בדימוס, יעשו את עבודתם בחרדת הקודש הראויה לוועדה כה רגישה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יועמשית שכל מטרותיה הפלת השלטון
    סימה 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישה שמביישת את המקצוע שלה
    סגור
  • 2.
    האם ראש השב"כ הוא נינוח, או נמושה?!
    נהוראי 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוכן לשים את הראש מתוך בטחון פנימי עמוק שהשקרן בן שקרן ידרוש להפעיל את הרוגלה נגד מתנגדיו נגד מתחריו הפוליטים ונגד אזרחים, ויפיל את התיק על השושבין הפשיסט יחריב לוין, כדי שהוא יהיה חתום על העברה הפלילית והוא ישאר נקי כמו טפלון.. ממשלת עבריינים בראשותו של דיקטטור פושע שצריך לתת את הדין.
    סגור
  • 1.
    מסקנות!
    אנצי! 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם מסקנות הועדה של הרוגלות לא תאשר ענישה נגד האקרים כמו במס הכנסה,אז כל האקר יחשוב מיליון פעם אם כדאי לו לעשות משהו שלילי עם מידע שהגיע אליו במקרה או בכוונה!!!!
    סגור