רכילות עסקית

בשורה משמחת ללקוחות בזק בינלאומי: "ההסמכה - צעד משמעותי"

בזק בינלאומי הוסמכה לסטנדרט הנחשב של TYPE2  SOC 2 בתחום אבטחת המידע. "ההסמכה הזו לוקחת אותנו צעד משמעותי קדימה ומאפשרת לנו להציע שירותים ברמה הגבוהה ביותר לכלל לקוחותינו, בארץ ובחו"ל"
מערכת ice | 
בזק בינלאומי (צילום יחצ)
קבוצת בזק בינלאומי השלימה לאחרונה את תנאי העמידה בהסמכה הקפדנית בתחום אבטחת המידע SOC 2. החברה קיבלה את האישור והסמכה על ידי פירמת הייעוץ Deloitte, שבחנה את המערכים הפנים ארגוניים בבזק בינלאומי, הכוללים אבטחת מידע, זמינות המערכת, סודיות המידע, והגנת הפרטיות בשלל שירותי החברה, לרבות שירותי ה-Data Center, שירותי הגנה מפני התקפות  DDoS , VDOM, iPECS Cloud ועוד.
כך הפכה בזק בינלאומי לחברת התקשורת וה IT  הראשונה בישראל המחזיקה בתקן מחמיר זה. 
מהו תו התקן SOC 2 Type 2?
הוא סטנדרט לאימות ולדיווח על בקרות של ארגונים שמספקים שירותים ומהווה חלק ממערך בקרת השירות בארגון (SOC) במכון האמריקאי לרואי חשבון. ההסמכה מתבצעת על ידי חברת רואי חשבון מוסמכת וכולל בדיקה ממושכת ולאורך זמן של חמשת עקרונות השירות: אבטחה, זמינות, שלמות עיבוד, סודיות ופרטיות.
הליך הביקורת של SOC 2 מבטיח שספקי השירות השונים העומדים בתקן מנהלים בצורה מאובטחת את נתוני הארגון, ובכך שומרים על הגנת התהליכים העסקיים בו ועל פרטיותם של לקוחותיהם. מדובר בחלק חשוב בבניית אמון עם לקוחות ובהצגת שקיפות בנוגע לאיך שהארגון מטפל בנתונים רגישים.

ניר וקשי, מנהל מחלקת יצרנים, מכרזים ופיתוח עסקי, מסר כי "בזק בינלאומי רואה בעמידה בתנאי תקן זה כיתרון בולט בשוק ה-ICT, המאפשר לחברה לגשת למכרזים של חברות גלובליות גדולות המחייבות עמידה ב SOC2. כבר כיום אנו מתמודדים בהצלחה במגוון רחב של מכרזי ענק, וההסמכה הזו לוקחת אותנו צעד משמעותי קדימה ומאפשרת לנו להציע שירותים ברמה הגבוהה ביותר לכלל לקוחותינו, בארץ ובחו"ל. כמו כן, מעצם הבדיקה החיצונית של חברה כמו דלויט, זכתה בזק בינלאומי לשיקוף כולל, המדגיש נקודות לחיזוק ושדרוג כחלק מתהליך למידה מתמשך שלנו."

(קרדיט: בזק בינלאומי)
אדי גולדנשטיין, מנהל אבטחת המידע (CISO) בבזק בינלאומי, מרחיב: "לאורך שנותיה כחברה המספקת שירותים מגוונים למגזר עסקי, ממשלתי וחברות בעלות חשיבות רבה לשמירה על המידע, בזק בינלאומי עומדת במספר רגולציות המחמירות בתחום אבטחת המידע והסייבר , ביניהם תקנים בינלאומיים כגון 27001 ISO, PCI DSS ועוד. חשיבותן של ההסמכות הניתנות לאחר בחינה של חברה חיצונית, בוודאי מוכרת וחשובה כמו דלויט, היא עצם ההכרה שכל לקוח שמתקשר עם בזק בינלאומי כספקית השירות, יודע שמדובר לא רק בהצהרות של החברה אלא כאלו שיש להם אסמכתא של גורם רציני.
אנו בטוחים כי הדרישה בשוק לעמידה בתנאי הסטנדרט SOC 2, תביא להרחבת הפעילות העסקית של בזק בינלאומי בקרב ארגונים גדולים בעלי שם עולמי, אשר מעוניינים להפוך את הארגון שלהם ליותר מתקדם והרבה יותר בטוח."

(קרדיט: בזק בינלאומי)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה