בארץ

השר בחופשה בזמן השביתה: "הטיימינג לא אידיאלי"

השר קיש ערך ראיון בו הסביר כי הוא לא מצטער על החופשה שלקח רגע לפני פתיחת שנת הלימודים, שעדיין לא ברור האם תפתח: "הטיימינג לא אידאלי, אני לא מצטער על זה"
מערכת ice |  1
יואב קיש (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
שר החינוך יואב קיש התייחס לסערה על רקע נסיעתו לחופשה רגע לפני פתיחת שנת הלימודים, שעדיין לא ברור אם תפתח כסדרה בעקבות איומי שביתה וחוסר הסכמות עם רן ארז, יושב ראש ארגון המורים.
בריאיון שהעניק השר אמש (שבת) לפגוש את העיתונות הוא טוען כי לא מתחרט על החופשה: "לקחתי חופשה של שבוע, הטיימינג לא אידאלי. יש לי חמישה ילדים. שניים מהם בצבא בשירות משמעותי. הילדים לא רואים את אבא והמשפחה משלמת מחיר. קיבלתי החלטה להיות אבא לשבוע ואני לא מצטער על זה". 
עוד הוסיף כי: "נושא ארגון המורים במשא ומתן אינטנסיבי, בתיכונים בלבד אין הסכם שכר. דיברתי עם רן ארז לפני כניסת שבת, יש רצון טוב אבל יש פערים, מקווה שנצליח לגשר עליהם".
השר קיש נשאל לגבי אמירתו של בן גביר וסיפק תשובה מעומעמת: "אני לא בא לתת ציונים לאף אחד. הזכות לחיים, לא משנה מי אתה, היא שווה. הזכות של כל אדם היא הדבר החשוב. ביו"ש יש מקומות שהצבא נאלץ לפגוע בזכות התנועה כי מי שנרצח בכביש אלה יהודים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתאים לממשלה הנוכחית
    ליכודניק לשעבר 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק שרוב חברי הכנסת והשרים בממשלה הנוכחית סובלים מניתוק מהעם. הם מרגישים רודנים חסרי מצפון. לא באמת אכפת להם מהעם. מרגע שהתיישבו בכסא הכבוד הכול לא באמת מעניין אותם. כמו ילדים קטנים שהתיישבו על טנק ישן שלא נוסע ועושים קולות של טנק נוסע ועושים קולות של יריות. משחקים בנדמה לי.
    סגור