טלוויזיה
דיסני ואמזון רוקמות מהלך להקמת שירות סטרימינג היקר בארה"ב
השתיים עובדות על גרסת הסטרימינג של ESP, כאשר גם רכישה של נתח קטן ממניות רשת הספורט מצד אמזון עומדת על הפרק
אמזון נמצאת במגעים מוקדמים עם דיסני בנוגע לעבודה על גרסת הסטרימינג של ESPN שהיא מפתחת, כאשר גם רכישה של נתח קטן ממניות רשת הספורט עומדת על הפרק, כך דיווח ה-Information ביום חמישי האחרון.
על פי הדיווח, דיסני ו-ESPN עדיין בעיצומה של קביעת מחיר מתאים עבור השירות החדש. המחיר אליו הן מכוונות הוא בין 20 ל-35 דולר לחודש, מה שעשוי להפוך את שירות הסטרימינג ליקר ביותר בארה"ב.
בחודש הקודם, מנכ"ל דיסני, רוברט איגר, אמר ל-CNBC שהחברה שלו רוצה להשאיר אצלה את ESPN ולחפש שותפים אסטרטגיים להקמת מיזם משותף או כאלה שיקנו נתח ברשת הספורט, על מנת לעזור להעביר אותו ישירות לצרכנים.
עוד ב-
לפני כשבועיים, דיסני הודיעה כי היא מעלה את מחירי שירות הסטרימינג של החברה ב-27% למחיר של 13.99 דולר לחודש בארצות הברית החל מה-14.10, בשלב זה המחיר בישראל לא יעלה אך מהחברה הודיעו כי התמחור נבדק וייתכן כי הוא ישתנה בעתיד. דיסני, אשר הודיעה עם השקת פלטפורמת דיסני פלוס בשנת 2019 כי החברה תהפוך לרווחית בספטמבר 2024 מנסה לעמוד ביעד והעלאת המחירים נועדה לשפר את האפשרות לכך.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה