בארץ

סגן ראש עיריית ירושלים יוצא נגד המהלך של סמוטריץ'

סגן ראש עיריית ירושלים, אריה קינג, יוצא נגד האיחוד בין בצלאל סמוטריץ' לחגית משה בירושלים: "תמוה כיצד סמוטריץ' בחר לתמוך במי שלא מזמן בגדה באמון שלו והתחברה לנפתלי בנט תמורת הבטחה לתפקיד שרה בממשלתו"
מערכת ice | 
אריה קינג (צילום חופשי)
בעקבות הסכם האיחוד בין מפלגת הציונות הדתית של השר בצלאל סמוטריץ' ומפלגת הבית היהודי בראשות חגית משה בירושלים, יו"ר סיעת 'מאוחדים' וסגן ראש עיריית ירושלים, אריה קינג, יוצא כנגד המהלך ואומר כי: "רק לפני שנתיים במערכת הבחירות הארציות הראתה משה ולא בראשונה כיצד היא משחקת באידיאולוגיה כבפלסטלינה, כשסמוטריץ' הופתע לגלות שמשה מנהלת במקביל אליו משא ומתן עם נפתלי בנט ושקד על התמודדות משותפת עם ימינה.
כמו כן מוסיף קינג: "ובעקבות חוסר אמינותה וחוסר האמון בה, סמוטריץ' הגיש למשה גט כריתות פוליטי. שנייה לאחר מכן כבר רצה חגית לזרועותיהם של נפתלי בנט ואיילת שקד בפרישת הבית היהודי מהמרוץ, וזאת תמורת הבטחה לתפקיד שרה בממשלת בנט-שקד, הבטחה שבאופן לא מפתיע לא קוימה. לאחר שהריאליטי המתמשך לקבלת ג'וב נכסף לא צלח כשבנט ושקד לא קיימו את הבטחתם להעניק לה תפקיד שרה בממשלת השינוי, חזרה משה כדרכה האופורטוניסטית לעיריית ירושלים לתפקיד סגנית ראש עיר בשכר".

לאחר מכן קינג פנה ישירות לשר ואמר: "ואני באמת שואל את השר סמוטריץ' שחווה בעצמו את התנהלותה הפוליטית המבישה- אתם שמתיימרים להרים על נס את דגל הערכים, היושרה והמוסר- להיכן התנדפו הערכים שלכם? זו באמת הדמות הציבורית איתה אתם רוצים להיות מזוהים בירושלים? האם האחדות וייצוג הבוחרים עליהם הצהרתם הם שמניעים אתכם או שיקולים פוליטיים צרים?"
 
על רשימת 'מאוחדים' מציין קינג כי: "אנחנו נמשיך לפעול למען האחדות בעיר ולהבטיח לתושבי ירושלים כי לעולם לא נמכור אותם עבור פוליטיקה עסקנית זולה. כל מי שעוקב אחרינו לאורך השנים יודע שאותנו מעניינת אך ורק העיר ירושלים ובטח שלא משחקים במשחקי כסאות לפי ג'ובים. כדי לעבוד בשביל תושבי ירושלים ולטפל בעיר, אתה חייב לפני הכל שהתודעה שלך תהיה במקום הנכון, להפשיל שרוולים, להיות קשוב לתושבים בכל שעות היממה ולא רק בתקופת בחירות, אין קיצורי דרך. ירושלים איננה דבר סחיר שניתן למכור בעדה את עקרונותינו, אמונתנו וטובת תושבינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה