בארץ

נתניהו: "מתקפת הטרור ממומנת ע"י איראן, חייבים לגבות את צה"ל"

נתניהו דיבר בזירת הפיגוע הקשה בדרום הר חברון וטען: "מתקפת הטרור הזו ממומנת על ידי איראן". וגם שיבח את חיילי צה"ל: "אני רוצה לתת גיבוי מלא לכל המפקדים והחיילים שעושים ימים ולילות מסביב לשעון כדי להגן על כולנו - וכולנו חייבים לגבות אותם"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, נאסר ישתייך)

על רקע גל הפיגועים המחריד שפוקד את ישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיע היום (שני) לזירת הפיגוע בדרום הר חברון, שם נרצחה באכזריות בת שבע ניגירי בת ה-40 מבית חגי, לעיניי בתה בת ה-6, ועוד אדם נוסף נפצע קשה, ודיבר על המצב המזעזע בישראל לאחרונה.

בנימין נתניהו טען בפתח דבריו כי איראן היא זו שאחראית על גל האחרון הטרור בישראל: "מתקפת הטרור הזו ממומנת על ידי איראן. אנחנו פועלים מסביב לשעון, המפקדים והחיילים, כל המפקדים וכל החיילים, כדי להשיג את המרצחים וגם את אלה שמנסים לרצוח את אזרחי מדינת ישראל".
 


עוד הוסיף ואמר נתניהו כי "עד היום השגנו את כולם. צריך להבין שגל הטרור הזה בא מהכוונה חיצונית. נפעיל אמצעים התקפיים והגנתיים כדי לבוא חשבון עם המרצחים והמשלחים שלהם מקרוב ומרחוק". לסיום, תמך נתניהו בחיילי צה"ל, על רקע המתקפות הקשות של חברי הכנסת מהקואליציה שבראשותו נגד צה"ל: "אני רוצה לתת גיבוי מלא לכל המפקדים והחיילים שעושים ימים ולילות מסביב לשעון כדי להגן על כולנו - וכולנו חייבים לגבות אותם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה