בארץ

לקראת הבחירות לרשויות: פניהן של מועמדות הושחתו ברחבי המדינה

יותר מחודשיים לפני הבחירות לרשויות המקומיות השלטים שנושאים את פניהן של מועמדות רבות הושחתו בכל רחבי הארץ. לא ידוע אם מדובר בפעולה מאורגנת או אנשים בודדים
מערכת ice | 
שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי (צילום שריה דיאמנט, פלאש 90)
לקראת הבחירות לרשויות המקומיות בסוף אוקטובר המועמדים הרבים כבר החלו להעלות קמפיינים ברחבי הערים, ובהם גם קמפיינים של מועמדות נשים. היום התברר כי ממש כמו כל קמפיין פרסומי אחר, גם השלטים של המועמדות בערים השונות הושחתו ובפרט הפנים על השלט.
בין המועמדות שפניהן הושחתו היו אורנה ברביבאי, הלן גלבר, שושי כחלון כידור, הילה לנקרי מיוסט ונוספות. על חלק מהפנים אפילו רוסס צלב קרס. בעת זו לא ידוע אם מדובר בפועלה מאורגנת או פעולה אינדיבידואלית של בודדים.

אורנה ברביאי מסרה ל-N12: "אני חושבת שזו התגובה על שנשים לא נמצאות בדרגים הכי גבוהים, לפחות בכנסת או בממשלה. כשמבטלים את הרשות למעמד לקידום מעמד האישה כי חושבים שזה לא נדרש, בחסות הממשלה... זה בדיוק הביטוי של זה, וזה מתורגם קשה".
חגית משה, סגנית ראש עיריית ירושלים שפניה גם הושחתו, אמרה: "אני מספיק בטוחה בעצמי ומרגישה מגויסת להיות נציגת ציבור ומנהיג ציבור, וזה באמת לא הולך לשנות את ההתנהלות שלי. אני אמשיך לרוץ, ואמשיך לעשות את העבודה שאני אוהבת לעשות".
השרה לקידום מעמד האישה הגיבה גם היא וטענה כי משרדה ימשיך לפעול כדי למגר אירועים שכאלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה