בארץ

נתניהו מסתער על הרשתות הזרות ויש לו מסר לתקשורת הישראלית

מאז הקמת הממשלה העניק רה"מ 21 ראיונות לתקשורת הזרה אבל לא לתקשורת הישראלית. גורמים בליכוד משוכנעים כי הוא מתראיין בחו"ל על מנת "לתקן את הנזקים האדירים שגרמה המחאה לישראל, נזקים גדולים יותר מאלה של תנועת ה-BDS"
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו (צילום מסך ABC)
ראש הממשלה בנימין נתניהו הסתער בשבוע האחרון על התקשורת הזרה ועורר את זעמם של הערוצים הישראליים אותם הוא מזהה עם מתנגדי הרפורמה והשמאל.
מאז הקמת הממשלה העניק ראש הממשלה 21 ראיונות לתקשורת הזרה, ארבעה לתקשורת הישראלית (מתוכם שניים קצרים במהלך אירועים), ועשה שלושה תדרוכים לכתבים בנסיעות לחו"ל. גורמים בליכוד צוטטו אצל העיתונאי עמית סגל ולפיהם הוא מתראיין בחו"ל בכדי "לתקן את הנזקים האדירים שגרמה המחאה לישראל, נזקים גדולים יותר מאלה של תנועת ה-BDS".
נתניהו אמר בריאיון ל-NBC כי "ישראל לא בדרך למלחמת אזרחים" ובאותה נשימה ציין כי ביטול עילת הסבירות "שווה את זה". נתניהו התראיין גם לרשת ABC האמריקנית ואמר כי כי חקיקת צמצום עילת הסבירות היא רק תיקון קטן וכי אינה פוגעת האיזון בין שלוש הרשויות בישראל. ראש הממשלה עדכן בנוגע להזמנתו לבית הלבן על ידי הנשיא ג'ו ביידן ואמר כי הוא חושב שזה יקרה בחודש ספטמבר. "אני מקשיב לביידן", התעקש נתניהו, "אנחנו מתקדמים עם החקיקה הכי לאט שאפשר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה