תקשורת ומדיה

"אויבי ישראל צוהלים": הסיקור הבינלאומי של המחאה נגד הרפורמה

"ישראל מאבדת חברים - ברחבי העולם, לא רק בקרב יהדות התפוצות - אלא גם מבית, כאשר מאות אלפים יוצאים בכל שבוע לרחוב. זהו שיא - 30 שבועות רצופים של מחאה מתגלגלת נגד ממשלתו האחרונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו", דיווחו בסקיי ניוז
מערכת ice |  1
מחאות נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ שיר טורם)
יום שבת ראה את מתנגדי הרפורמה מתאספים ברחובות במה שהפך לשבוע ה-30 ברציפות של המחאה. אך האירועים בארץ מעניינים לו רק את הישראלי הממוצע, אלא גם את התקשורת העולמית, שמסקרת את מה שנראה להם כאובדן שליטה ופירוק פנימי של המדינה.
"ישראל מאבדת חברים - ברחבי העולם, לא רק בקרב יהדות התפוצות - אלא גם מבית, כאשר מאות אלפים יוצאים בכל שבוע לרחוב", דיווחו בסקיי ניוז. "זהו שיא - 30 שבועות רצופים של מחאה מתגלגלת נגד ממשלתו האחרונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו".
"לדבריו של ראש ממשלה אחר לשעבר, אהוד ברק, נתניהו, שבעצמו עומד בפני אישומים בשחיתות, 'נחוש לדרדר את ישראל לדיקטטורה מושחתת וגזענית שתפורר את החברה'", הוסיפו בסקיי ניוז. 
בגרדיאן סיקרו את תנועת אחים לנשק ומחאת המילואימניקים. "חצי מהפלוגה שלי פוצצה בלבנון. נתתי שנים רבות מחיי בהגנה על המדינה הזו', אמר אלון, מראשי 'אחים ואחיות לנשק', קבוצת לחץ של יותר מ-60,000 חיילי מילואים שהוקמה בתחילת השנה במחאה נגד הממשלה", אמר בריאיון סגן אלוף אלון צור.
בסקיי ניוז התייחסו לפגיעה הפוטנציאלית של ההתרעה של ישראל. "אויבי ישראל צוהלים. בנאום אמר מנהיג חיזבאללה, סייד חסן נסראללה, לחסידיו שישראל נמצאת 'בדרך של קריסה, פיצול והיעלמות'", נאמר בדיווח.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דף מסרים שנועד להבהיל. בפועל הם בקושי מודעים לקיומנו. (ל"ת)
    ארנון 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור