בארץ

השרה דיסטל מציגה: קמפיין "לכידות חברתית ואחדות"

למרות הרוח החיובית והמפייסת, השרה נשאלה על הבעייתיות המסוימת בין מה שהיא מגדירה כתפקידה בתור שרה ואמירותיה לאחרונה גם בראיונות וגם ברשתות החברתיות, וענתה: "זה המזל, שלא אני עושה את הקמפיין הזה"
מערכת ice | 
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לקראת ישיבת הממשלה היום (ראשון), שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן הציגה את תוכנית העבודה של המשרד שלה. "היום בעצם משרד ההסברה מתחיל לעבוד", הצהירה השרה, שבראשו היא עומדת מאז הוקם על ידי הממשלה ב-15 לינואר. 
"אחרי חודשים מאומצים מאוד של עבודה מאחורי הקלעים, סוף-סוף, קולולו, אנחנו מקבלים סמכויות. אני אוכל להתחיל להעסיק עובדים. משרד ההסברה יעבוד גם פנימה בעיקר על לכידות חברתית, בעיקר על לייצר אחדות. אנחנו משקיעים המון כספים, המון מחקרים ונעשה המון קמפיינים כדי לאחד את כל הקצוות. הממשלה מאוד מודעת למצב הקשה והכואב שקורה כרגע בחברה הישראלית, ואני בהחלט מתכוונת להשקיע המון".

למרות הרוח החיובית והמפייסת, השרה נשאלה על הבעייתיות המסוימת בין מה שהיא מגדירה כתפקידה בתור שרה ואמירותיה לאחרונה גם בראיונות וגם ברשתות החברתיות. 
"זה המזל, שלא אני עושה את הקמפיין הזה. אנחנו לוקחים פה אנשי מקצוע. אני לא הולכת לעמוד בראש הקמפיין, אני הולכת לייצר אותו. ברור לי לחלוטין הדיסוננס והזה ואנחנו נפתור אותו", אמרה דיסטל. 
לדוגמא, בציוץ משבוע שעבר, הסבירה דיסטל מדוע היא מתנגדת לפשרה בין הקואליציה והאופוזיציה על הרפורמה המשפטית, החליטה בנוסף לתקוף את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרה-מיארה ואת צבע שיערה.  
 
"למה אני מתנגדת לפשרה? בגלל הפנים והרולים של גלי בהראב מיארה. בגלל שכבר שלושה ימים כל הפוליטיקאים של הימין צריכים לעמוד עם הפנים אל הקיר ולהתנצל מעומק הלב על זה שמישהו העיר הערה על הפריזורה של היועצת המשפטית לממשלה", כתבה בציוץ.
"כדי שנלחם כמו אריות על הזכות שלהן להיות שוות, לא מושפלות, לא מוגחכות, כדי שהבלונד אגוז שהן עושות אצל הספר בירוחם יהיה קדוש כמו הבלונד פלטינה של היועצת המשפטית לממשלה". 
 
בציוץ אחר, שגם היה מופנה ליועצת המשפטית, כתבה דיסטל: "גלי בהראב מיארה עושה בנו ניסוי קליני. מרתיחה את האש מתחת לסיר מהביל גם ככה. משחרת לטרף איש באחיו. משחרת לכאוס ומונעת בגופה אכיפה וסדר. מתבוננת בעיניים אדישות בחברה הישראלית הפצועה להחריד שנמצאת על הקצה. האישה שאמורה לייצג את החוק והסדר מסכנת את כולנו כמעט במזיד.
"אני לא יודעת מי ימות כאן ראשון, אולי ימני, אולי שמאלני אולי פוליטיקאי, אולי שוטר, אולי עיתונאי, אולי תינוק שחוסם איזה כביש. אבל בתוך האנרכיה התוססת שהייתה פעם מדינת ישראל דבר אחד ברור: כשישפך פה דם אני אדע למי להפנות את האצבע: היועצת המשפטית לממשלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה