בארץ

ראש אמ"ן אהרון חליוה במסר לבכירי המשק: "לשמור על הלכידות"

כמאה מנהלי החברות הגדולות במשק, לקחו חלק במפגש של פורום "אמץ לוחם" של ״האגודה למען החייל״ שאירח גם את ראש אגף המודיעין בצה"ל, האלוף אהרון חליוה, שהתייחס למצב החברתי בארץ: "ישנה חשיבות רבה לפיקוד ולשמירה על הלכידות בקרב כלל המשרתים"
מערכת ice | 
אהרון חליוה ראש אמ"ן (צילום סיון פרג')
ערב מרגש התקיים אמש במלון דן פנורמה תל אביב, פורום "אמץ לוחם" של ״האגודה למען החייל״ אירח את האלוף אהרון חליוה, ראש אמ"ן במפגש למנהלי החברות המאמצות במסגרת הפרויקט, בנושא אתגרי הביטחון של מדינת ישראל במציאות העכשווית.
כמאה מנהלי החברות הגדולות במשק, לקחו חלק במפגש כשהמשותף לכולם הוא עשייתם ופועלם למען החברה בישראל בכלל וחיילי צה"ל בפרט.
אבי פישר, נשיא פרויקט ״אמץ לוחם״ ויו"ר כלל תעשיות, אמר בדברי הפתיחה כי פרויקט ״אמץ לוחם״ חיוני ונחוץ ביותר דווקא בימים אלה והדגיש את חשיבות הלכידות, אהבת הארץ ולוחמיה, העשייה משותפת של צמרת העולם העסקי למען היחידות הלוחמות בצה"ל.

צילום: סיון פרג' 
האלוף אהרון חליוה, ראש אגף המודיעין בצה"ל, נתן סקירה על המצב הביטחוני, מבית ומחוץ, סקר את המגמות הגלובאליות בתחום הביטחון וענה לשאלות משתתפי הפורום.
"ש לנו יכולות מבין המתקדמות בעולם, אשר מסתמכות על הון אנושי מקצועי ומוכשר" לגבי המצב החברתי בארץ אמר האלוף, "האויבים מסתכלים על המצב בארץ אבל שלא ינסו אותנו כי הם יפגשו צבא עוצמתי מוכן למגוון רחב של תרחישים. המקום להשפיע על ההווה ועל העתיד הוא בתוך המערכת הצבאית, ישנה חשיבות רבה לפיקוד ולשמירה על הלכידות בקרב כלל המשרתים".
 
האלוף במיל' יורם יאיר ייה, יו"ר האגודה למען החייל, אמר כי אסור להיכנע לייאוש ויש להמשיך מתוך אמונה ותקווה אמיתת שאפשר להינצל גם מתוך המערכה הקשה הזו. הוא אמר כי הינו מאמין בדור הצעיר שהתעורר ורוצה לעשות שינוי במדינה.
מקצת מהמנהלים לקחו חלק במפגש: ישראל יניב, יו"ר דור אלון, ניר גלילי, מנכ"ל סונול ,שי לבנת מבעלי תעבורה, עמוס דאבוש מנכל קרדן השקעות, ששי שבע, מנכ״ל ביכורי שדה, משה וידמן, יו"ר בנק מזרחי, יוסף אלדן, בעל חברת אלדן, דורון סדן שותף PWC ישראל, דורון סלע מנכ״ל אקרשיין, אבי פישר, יור כלל תעשיות, תמר חכמון, מנכ"לית תעבורה תפזורת, רפי סוויד מנכל מוקד אמון,  ניר גלבוע, מנכ״ל  צוות 3, מיקי ודב הלפרין בעלי חברת HMS, אלדד בן משה, יו"ר חברת נשר, אריה אריאלי, משנה למנכל הפניקס, יוסף כהן מבעלי חבררת אלדן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה