בארץ

מני אסייג משתלח במפגינים: "פראיים, אלימים, חוליגנים, פושעים נמאסתם!"

הפעיל הימני לא חסך במילים על רקע הפגנות הענק בעקבות נאום ההתפטרות של הניצב עמי אשד: "השמאל מלא מלא בעבריינים. אנרכיסטים נמאסתם! מזמן! אתם מטמאים לנו את הדגל! פושעי האנרכיה לדין!"
מערכת ice | 
מני אסייג (צילום מסך עכשיו 14)
התסריטאי והפעיל הימני מני אסייג תקף ברצף של ציוצים חריפים את המפגינים כנגד הרפורמה המשפטית והממשלה, על רקע מחאות הענק שפרצו אמש (רביעי), בעקבות נאום ההתפטרות של הניצב עמי אשד.
הוא התחיל עם: "שמתם לב שעל כל הצעת חוק שעברה בכנסת הזו, קמה סערה תקשורתית/ציבורית? ככה קורה כמעט עם כל מינוי ועם כל החלטה. ותמיד התקשורת ושלוחותיה בטוויטר צורחים ״שחיתות״ ו'הם בוזזים אותנו'. ככה עובד מנגנון תעמולה משומן וארסי, ששם לו למטרה לגרום לדה-לגיטימציה לממשלה הנבחרת. אז שלא יעבדו עליכם".
בהמשך, אסייג שלח עקיצה ישירה לכיוונו של הניצב אשד: "מי ייתן מעכשיו פקודה לשוטרים לחסום את איילון בשביל האנרכיסטים, כדי שיישאר לאנרכיסטים כוח לחסום את נתב"ג?".
מאוחר יותר, הוא פתח ברצף של ציוצים חריפים כלפי ציבור המפגינים, אותם ריכזנו לקטע אחד: "בעקבות בחירת ממשלת הימין מלא מלא, גילינו שהשמאל מלא מלא בעבריינים. אנרכיסטים נמאסתם! מזמן! פראיים, אלימים, חוליגנים, אתם מטמאים לנו את הדגל! פושעי האנרכיה לדין!".
היום, הוא הוסיף עוד ציוצים בנושא, ביניהם: "אנרכיסט אמיתי מודע למחיר שהוא עתיד לשלם על האנרכיה שהוא זורע, ועל הרס הסדר הציבורי, ואת המחיר הזה האנרכיסטים הפריווילגים לא מוכנים לשלם. על כל שריטונת קטנה הם מייבבים יחד עם התקשורת האנרכיסטית. הם מעוניינים שרק הציבור ההגון ושומר החוק ישלם מחיר על הברבריות שלהם. אז תשכחו מזה!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה