משפט

מני אסייג לקורא לעצור מפגינים: "תתחילו עם מעצרי מנע"

הפעיל הימני ותומך נלהב של הממשלה הנוכחית, מני אסייג, הביע בחשבון הטוויטר שלו את הזעם שלו על כוונת המפגינים לחסום את נתב"ג: "אם רק נוסע אחד יתעכב מחר בדרכו לחופשה, ביקור משפחתי או טיפול רפואי בחו״ל, זו תהיה פאדיחה ענקית של הממשלה!"
מערכת ice |  3
מני אסייג (צילום יחצ ערוץ 20)
אחרי קריסת השיחות בבית הנשיא וחידוש הדיונים והחקיקה בכנסת סביב הרפורמה המשפטית, ארגוני המחאה מגבירים הילוך. ראשי המחאה נגד הרפורמה הכריזו על תחילתן של "פעולות התנגדות יומיות", כאשר הראשונה תהיה "מחאה שטרם נראתה בנתב"ג" מחר (שני).
כך מסרו המארגנים: "ביום שני הקרוב, יום של הצבעות דיקטטוריות בכנסת על חוק העבריינים, קבוצת כוח קפלן תוציא הפגנה חוקית ודמוקרטית בנתב"ג. זו תהיה מחאה בלתי אלימה שתבהיר לנתניהו ולחבורת הקיצונים שהשתלטה על המדינה שתנועת המאבק לא תתן להם להרוס את ישראל. ההפגנה הגדולה בנתב"ג תהיה פעולה מרכזית אחת מתוך סדרת פעולות התנגדות שיינקטו במהלך השבוע ושפרטים עליהן יימסרו רגע לפני הזנקה".
הפעיל הימני ותומך נלהב של הממשלה הנוכחית, מני אסייג, הביע בחשבון הטוויטר שלו את הזעם שלו על כוונות המפגינים וצייץ כך: "אם רק נוסע אחד יתעכב מחר בדרכו לחופשה, ביקור משפחתי או טיפול רפואי בחו״ל, זו תהיה פאדיחה ענקית של הממשלה! ממשלה, תתחילו עם מעצרי מנע נגד הפושעים האנרכיסטים, שנהנים מחופש מוחלט לאיים על שלוות חיינו ועל הסדר הציבורי. נו כבר!".
מאוחר יותר הוא צייץ: "64 מנדטים שמורכבים מכיפות שחורות וסרוגות, ומיהודים מסורתיים מלאי אמונה בשם יתברך, זה מה שהרים את נס המרד והוציא לפועל את ניסיון ההפיכה של הפורעים שחלמו על מדינת כל אזרחיה, הפיכה שתוכננה מבעוד מועד, למקרה שאלו תהיינה תוצאות הבחירות. הרפורמה היא סתם תירוץ. אל תאמינו לאנרכיסטים!".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רק על האיומים בבריונות צריך לעצור את האידיוט
    אביב 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולהגיש נגדו כתב אישום. עוד כלבלב מאפיונר של המלך שחושב שהוא חי בממלכה בה חייבים לציית לשליט העליון.
    סגור
  • 2.
    לא מתווכח עם העובדה שהממשלה מורכבת מהרבה כיפות
    יוסי 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מתווכח עם העובדה שהממשלה מורכבת מהרבה כיפות, כיפות סרוגות ושחורות, אבל אני מציע לך לא לבוא מחר לטרמינל 3. זה רק עניין של זמן עד שנחזור לשלטון, פיפס אחד של פרסומות ואתם בליכוד תתפזרו לאלפי רבבה, כל אחד מושך את השמיכה, וכשביבי ישחרר ויעזוב את המדינה (שכל כך חשובה לו, אעלאק), אתם תתפזרו ל4 רוחות שמים. ואם עסקינן בנבחרי ציבור,
    סגור
  • 1.
    מני אסייג צודק
    דני רוזן 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די לטרלל את המדינה. רוצים להפגין , הפגינו. רק מה אשם האזרח הקטן שאתם מזיקים ופוגעים בו יום, ומערכת המשפט המושחתת שותקת. עיזבו את האזרח הקטן אנרכיסטים שמאלנים.
    סגור