בארץ

מנתקים את המים ומאיימים: תושבת טבריה מותקפת עקב "חוסר צניעות"

ניתוק מים ואיומים: תושבת טבריה מותקפת לאחרונה על ידי תושבי שכונתה עקב הטענה הבזויה שהיא "לא צנועה". התושבים בשכונה הורו לה איך להתלבש: "כיסוי ראש שרוולים ארוכים גרביונים (לא מכנסיים), חצאית ארוכה לפחות עד אחרי הברך, וצניעות כללי"
מערכת ice |  1
ברז מים (צילום יוסי זמיר פלאש 90)
תושבת טבריה נותקה ממים בביתה על ידי תושבים שמתגוררים איתה בשכונה. התושבים תירצו את הניתוק בכך שהיא מתלבשת בצורה "לא צנועה". התושבים אף שלחו לה מכתבים מאיימים בהם איימו עליה.
בציטוט שהובא מ-N12, תושבי השכונה כתבו לה: "אנחנו תושבי השכונה מתחננים אלייך גברת מדמון שתלכי בשכונתנו בצניעות כפי שמתאים לצביוננו, וכמו שכולנו רוצים, וכפי שנדרש מהתורה, דהיינו, כיסוי ראש שרוולים ארוכים גרביונים (לא מכנסיים), חצאית ארוכה לפחות עד אחרי הברך, וצניעות כללי".
השכנים אף איימו וקראו לה לעזוב את השכונה: "חס וחלילה אל תקלקלי את השכונה בפריצות הזאת ואם את לא רוצה אז אין לך מקום בשכונתנו וכולנו קוראים לך לעזוב מהר את השכונה. אנחנו מאוד מקווים שהבנת את הנושא לפני שאנחנו מתחילים לעשות דברים לא נעימים ואף יותר מזה חלילה".
על ברז המים שנותק של הדירה בה מתגוררת התושבת הודבק דף נייר עליו הודפס בגדול "תזהרו". הדיירת הספיקה לעזוב את הדירה והיא הגישה תלונה במשטרה על האיומים שהיא סופגת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ניתוק מים
    מנתק המים 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום יש חוק שאוסר לנתק מים זאת עבירה פלילית יש להגיש תביעה פלילית מנתק המים
    סגור