כסף וצרכנות

אחרי שנסגרה: מסעדת טופולופומפו ממשיכה להסתבך בגדול

מסעדת טופולופומפו של השף אבי קונפורטי בתל־אביב, עומדת במרכזה של סערה לאחר שמספר רב של לקוחות דיווחו על בעיות במעיים אחרי שאכלו בה בסוף השבוע. כעת, נחשף כי אחת מהמתלוננות סובלת מסלמונלה, וכי משרד הבריאות ערך ביקורת במקום וגילה ממצאים חריגים. לפיכך, המסעדה נסגרה עד לתיקונם
מערכת ice |  2
מסעדת טופולופומפו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אחרי שנודעו הפרטים על הבילוי השבת במסעדה האהובה שהסתיים בצורה הכי גרועה שיש, משרד הבריאות יצא באזהרה. על פי פרסום ראשון של כתבת התיירות והבריאות של חדשות 12, יולן כהן, יש חשד להרעלת מזון במסעדת יוקרה בתל־אביב. 
על פי הפרסום, שתי נשים בהיריון מאושפזות באיכילוב לאחר שאכלו במסעדה טופולופומפו של השף אבי קונפורטי ושתיים נוספות נמצאות באשפוז בית. נוסף על כך, עוד אנשים התלוננו על כאבי בטן, הקאות ושלשולים.
היום (ראשון) משרד הבריאות אישר את החששות אחרי שבבדיקת מעבדה שנערכה אצל אחת מהמתלוננות התגלתה סלמונלה. נוסף על כך, ממשרד הבריאות נמסר כי "במשרד הבריאות התקבלו דיווחים על תחלואת מעיים במסעדת טופולופומפו בתל אביב. עם היוודע האירוע, מפקחים של מחלקת בריאות הסביבה במחוז תל אביב ערכו ביקורת במקום".
עוד נמסר כי "מהביקורת עלה כי לא הייתה הקפדה מלאה על נהלי עבודה וכן חריגה מתנאי האישור. המפקחים הורו על הפסקת הפעילות במקום והעסק נסגר בהסכמת הבעלים. בנוסף, ניטלו דגימות מזון שנשלחו לבדיקות מעבדה. לאחר תיקון הליקויים, תערך ביקורת נוספת והעסק ייפתח לאחר קבלת אישור מהמשרד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זו בדיוק הסיבה שאני לא אוכלת במסעדות עאלק יוקרה (ל"ת)
    יוקרת המחלות 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מדוע היא נפתחה שוב
    מימי 05/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבינה מדוע פתחו אותה שוןב אחרי הרעלת מזון? מדוע לפתוח שוב ? ועוד לאחר 3 ימים בלבד? זה הזוי?
    סגור