כסף וצרכנות

מסעדת טופולופומפו בתל־אביב נסגרת: "התגלו חיידקי אי-קולי וסלמונלה"

שתי נשים בהיריון מאושפזות באיכילוב לאחר שאכלו במסעדה טומפולופמפו של השף אבי קונפורטי ושתיים נופות באשפוז בית. על פי ההודעה שיצאה ממשרד הבריאות לאחר מכן, דווח כי ממצאי בדיקות הנשים ההרות שאכלו במסעדת היוקרה מראות כי התגלו סלמונלה ואי-קולי. מסעדת טופולופומפו נסגרה באופן זמני לצורך השלמת החקירה האפידמיולוגית
מערכת ice |  1
מסעדת טופולופומפו (צילום shutterstock, אינסטגרם/ topolopompo)
משרד הבריאות יוצר באזהרה לאחר שנודעו הפרטים על בילוי השבת במסעדה האהובה שהסתיים בצורה הכי גרועה שיש. על פי פרסום ראשון של כתבת התיירות והבריאות של חדשות 12, יולן כהן, ישנו חשד להרעלת מזון במסעדת יוקרה בתל־אביב.
על פי הפרסום, שתי נשים בהיריון מאושפזות באיכילוב לאחר שאכלו במסעדה טומפולופמפו של השף אבי קונפורטי ועוד שתיים נמצאות באשפוז בית. כמו כן, אנשים נוספים התלוננו על כאבי בטן הקאות ושלשולים.

ממשרד הבריאות נמסר: "ללשכת הבריאות של מחוז תל־אביב של משרד הבריאות הגיע לפורטל המזון ביום שישי דיווח על תחלואת מעיים של תשעה אנשים לאחר שאכלו במסעדת טופולופומפו. גורמי המקצוע פתחו בחקירה אפידמיולוגית לבירור פרטי האירוע על מנת לבדוק קשר בין המקרים. שתי נשים הרות מאושפזות בבית החולים איכילוב לאחר שאכלו במסעדה".
על פי ההודעה שיצאה ממשרד הבריאות לאחר מכן, דווח כי ממצאי בדיקות הנשים ההרות שאכלו במסעדת היוקרה מראות כי התגלו סלמונלה ואי-קולי. מסעדת טופולופומפו נסגרה באופן זמני לצורך השלמת החקירה האפידמיולוגית.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסעדת השף טופולופומפו בת"א נסגרת "התגלו חיידקים.."
    אורי 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך מזבל עושים כסף - כל הכבוד. מה התעריף של הקולי ומה התעריף לסלמולנה במסעדת השף המפורסם ? האם קולי ב-200 ש"ח לסועד, חיידקי קולי 250 ש"ח לסועד ? או שמא יותר ?
    סגור