בארץ

נתניהו בונה על הפגנת המיליון ולוחץ על אנשי הליכוד: "תביאו אנשים"

ביום חמישי תתקיים מול בית המשפט העליון "הפגנת המיליון" של תומכי הרפורמה המשפטית, ורה"מ נתניהו דוחף במלוא הכוח להצלחתה במטרה לגייס לגיטימציה ציבורית - אף שהוא עצמו לא ישתתף באירוע
מערכת ice |  2
הפגנת הימין בתל אביב
ראש הממשלה בנימין נתניהו לוחץ על אנשי הליכוד להביא כמה שיותר פעילים ל"הפגנת המיליון", ושכנע גם את שר המשפטים יריב לוין לנאום באירוע, אף שנתניהו עצמו לא יגיע להפגנה.
הפגנת הענק עליה בונה נתניהו כדי לחזק את התמיכה ברפורמה המשפטית, צפויה להתקיים ביום חמישי הקרוב מול בית המשפט העליון, תחת הכותרת: "לא יגנבו לנו את הבחירות". על פי פרסומים שונים, נתניהו - שהשהה את החקיקה בעקבות ההתנגדות הציבורית הנחרצת ביום לאחר שהודיע על הדחת שר הביטחון גלנט - מעוניין בהצלחת ההפגנה שתהווה מפגן כוח ותעניק לו גב להמשיך את החקיקה גם במקרה ששיחות ההידברות בבית הנשיא ייכשלו.

רה"מ נתניהו עצמו לא ישתתף בהפגנה "מטעמי אבטחה", אך שר המשפטים לוין ינאם בה, לצד שר האוצר בצלאל סמוטריץ', יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן וח"כים נוספים מהקואליציה.
 
לקראת ההפגנה אף נפתח קמפיין גיוס המונים בו נכתב: "אחרי 35 שנה של 'ההפיכה החוקתית' שחולל אהרן ברק הגיע הזמן להחזיר את הכח לעם! לנו אין קרנות אירופאיות וממשלות זרות. לנו אין תקציבי ענק של מאות מיליוני שקלים מחו"ל. לנו יש רק את העם! בזכותכם נצליח לגייס את הסכום ולהוציא לפועל את ההפגנה החשובה ביותר לעתידה של מדינת ישראל. בזכותכם לא יגנבו לנו את הבחירות!". נכון לבוקר זה גוייסו 90% מתוך היעד של מיליון שקלים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נו והבנו שהרוב הוא רוב לאוו דווקא חכם
    מה מי ? 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בבחירות כבר הבנו שיש רוב לטמטום. לאן זה לוקח אותנו זו הבעיה
    סגור
  • 1.
    שקרניהו ממשיך בהרס המדינה,בשיסוי ובעיקר בשקרים. (ל"ת)
    אורן 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור