בארץ

הדובר של בן גביר מתפטר אחרי ארבעה חודשים בלבד

ההתפטרות מגיעה אחרי שבחודש שעבר שורה של כתבים משטרתיים החרימו אירוע הרמת כוסית עם השר, אחרי שהוא סירב להזמין את כתב הארץ ג'וש בריינר
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי רק ארבעה חודשים בתפקיד, אלי פלדשטיין, דוברו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, הודיע היום (חמישי) על התפטרותו. 
בחודש שעבר, שורה של כתבי חדשות מערוץ 12, 13 וכאן הכריזו כי יחרימו אירוע הרמת כוסית שקבע השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, עם כתבי משטרה, לאחר שסירב להזמין את כתב המשטרה ופלילים של עיתון הארץ ג'וש בריינר. 

"טוב חברים, בן גביר נעלב מהכתבות שלי", כתב בריינר בטוויטר. "כל כך נעלבי, שעושה מחר הרמת כוסית ושיחת רקע עם כל כתבי המשטרה. ונחשו את מי לא הזמין? אז קודם כל, תודה. אין גאווה גדולה מזה שאתה מחרים אותי. שנית, תשמע, אתה השר לביטחון לאומי, מה יהיה כשתיעלב מחמאס? בכל מקרה, אעדכן אותך מחר מה קורה באיילון".
כתב חדשות 13 יוסי אלי, שגם הודיע כי לא יבוא, אמר בציוץ כי ההחלטה לא להזמין את עיתונאי הארץ נובעת מכתבות שלו נגד עוזרו של בן גביר, חנמאל דורפמן. 
בכתבה שפורסמה השבוע בהארץ, אמר בריינר כי דורפמן מתפקד כראש המטה של בן גביר וחותם בתואר זה על מסמכים רשמיים מטעם המשרד, למרות שאינו עובד מדינה. כמו כן, פורסם כי למרות שעברו אז שלושה חודשים מאז כניסת בן גביר לתפקיד, מעמדו של דורפמן עדיין לא הוסדר.
"מכיוון שאיני מקבל את האקטים הבריוניים האלו נגד עיתונאים, בטח ממשרד של שר ממשלה (בסוף הוא עובד ציבור) אני מעדכן שלא אגיע גם כן להרמת הכוסית", אמר אלי. כתב N12 משה נוסבאום וכתב כאן וישראל היום משה שטיינמץ הודיעו כי גם הם מחרימים את האירוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה