מדדים ומחקרים
עוד מכה לכיס של הישראלים: ענקית המשקאות מעלה מחירים
אחרי שקוקה קולה וטמפו העלו מחירים, עוד חברת משקאות גדולה בישראל, יפאורה, הודיעה לקמעונאים כי היא מעלה את המחירים של מוצריה בשיעור של עד8.6%
אחרי שקוקה קולה וטמפו העלו מחירים, עוד חברת משקאות גדולה בישראל, יפאורה, הודיעה לקמעונאים כי היא מעלה את המחירים של מוצריה בשיעור של עד8.6%. כך פורסם היום (ראשון) ב"כלכליסט".
על פי הדיווח, מרבית המשקאות אותם משווקת יפאורה יתייקרו בשיעור של 6.4% ובהם בקבוקים אישיים ומשפחתיים של ספרינג, ספרינג תה, תפוזינה, שוופס מוגז עדין, שוופס מים בטעמים, RC קולה, קריסטל 2 ליטר ומיץ פז. את שוופס מייקרת החברה בכ-4% ומחיר קרטוניות ספרינג ותפוזינה 1 ליטר יעלה ב-8.6%. המחירון החדש ייכנס לתוקף ב-1 ביוני 2023, ולטענת החברה ההתייקרות מגיעה לאחר שמוצרי הגלם התייקרו גם כן.
עוד ב-
כזכור, גם קוקה קולה וטמפו הודיעו כי הן מייקרות את המוצרים שלהן. קוקה קולה הודיעה על התייקרות של 6.7% במוצרים שתיכנס לתוקף בימים הקרובים, וטמפו העלתה את מחירי הבירה בכ-5% בממוצע. יפאורה היא חברת המשקאות השנייה בגודלה בישראל, והיא נמצאת בשליטתם של חברת קרור של שלמה רודב ורוני גת. כזכור, עליית המחירים מגיעה לאחר שהחברה הציגה תוצאות שליליות בדוח הכספי שסיכם את שנת 2022.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.כל החברות חוץ מטפו מנופול של יופארויוסי הקטן 04/2023/24הגב לתגובה זו0 0ומי יפתח חברה הם יקנו אותהסגור