בארץ

המהלך של גנץ: הפגישה המסקרנת עם הרב דוד יוסף

יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, ייפגש היום עם מקורבו של דרעי, הרב דוד יוסף - מבכירי ש"ס ואחיו של הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף, ומי ששמו עלה כמחליפו על כס הרבנות. ברקע הפגישה: הכרזה משותפת וקריאה לאחדות חוצת מגזרים, ומהלך פוליטי להתקרבות לש"ס לאור עליית מפלגתו של גנץ בסקרים
דוד זולדן |  3
הרב דוד יוסף בני גנץ (צילום אריק מרמור יהונתן זינדל פלאש 90)
יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ יתארח הערב בביתו של חבר מועצת חכמי התורה, הרב דוד יוסף בירושלים ששמו עלה לאחרונה כמועמד לכהונת הרב הראשי הספרדי הבא והשניים ימסרו ככל הנראה הצהרה משותפת בשעה 18:00.
גנץ והרב דוד יוסף, הנחשב מקורבו וחברו הטוב של אריה דרעי, אמורים לשוחח הערב על ענייני השעה וצפויים לצאת בהצהרה משותפת ובהכרזה לאחדות ולא לפילוג. ההכרזה המשותפת נועדה להציג קולות מתונים במחנה החרדי על רקע המצב החברתי הלאומי. 

גנץ שהתרשם מהרב בכמה הזדמנויות ביקש להציג שילוב כוחות חוצה מגזרים במטרה להרגיע את הרוחות העזות בחברה הישראלית.
כזכור, שנה שעברה חשפנו ב-ice כי הרב דוד יוסף ממתין לשעת כושר. הוא איש אמונו של יו"ר ש"ס אריה דרעי ובמוקדם או במאוחר נראה אותו יושב על כסאו של הרב הראשי לישראל או של נשיא מועצת חכמי התורה. לאחר ההצהרות האחרונות מבית מדרשו של הרב יוסף עכשיו כבר ברור כי המהלך תופס תאוצה וכי משרת הרב הראשי הינה יעד מוצהר שלו והוא מצידו אינו מתכוון לפספס אותה.

בני גנץ מגיע לפגישה
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שס מאמינים לחמור ?
    mirie 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למי שחבר לליברמן ששלח אותם במריצה למזבלה , למי שחבר לתומכי טרור ? באמת ? בוגדים בימין ? בושה.
    סגור
  • 2.
    כבוד ארב דוד יוסף
    פופר 04/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כבוד ארב דוד יוסף בני גנץ יבגוד באחה ,אוה אדם סכנה ליהדות סכנה לביטחון ישראל אדם אזה יפקיר חייל למות בידה מחבלים בקבר יוסף ,אדם אזה מושחת אסור ליפגש אים אדם קמו בני גנץ שנתן את גבול אימי לנסרללה ,אכול בישביל פצעה אכסף בני גנץ ולפיד נתנו את אגבול אימי לנסרללה בישביל חברות קידוחה גז הם כיבלו שוחת מיליונים מי אחברות צרפת ועוד חברה בארץ כבוד ארב דוד יוסף בני גנץ יפגעה בישיבות ובתלמוד אתורה אדם אזה ,יחלק את אמדה בני גנץ יתן לחמס את אכותל ואת כול ירושלים אסור ליפגש אים אמושחת של ממד א5 בני גנץ מעל 5 מיליון מי מישטרת ישראל כולם בפרקליטות יודעים גם עיוצת אמישפטי יודעת שבני גנץ ורוני אלשך מעלו מיליונים מי מישטרת ישראל ראק ביגלל שבני גנץ ורוני אלשך נגד ביבי ואימין הם לא פותחים בחקירה לחרים את ארוצח את אחייל בקבר יוסף בני גנץ פושעה מתריד מיני ידועה בצהל ובכנסת
    סגור
  • 1.
    תולעת חסרת חוליות
    מוישהמוישה 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גנצוץ אתה הולך לעכו"מ? אולי תגייס אותו לשיריון? אתה חסר תקנה ככל הנראה.
    סגור