בארץ

עם ביצים, סכינים ואקדח: שלושה צעירים תכננו לפגוע במפגינים

לאחר מאמצי ניטור של השב"כ ומשטרת ישראל אמש, נעצרו שלושה צעירים שתיעדו את עצמם ברשתות החברתיות בעודם בדרך להפגנת הנגד בירושלים, כשהם מביאים עמם ביצים, נשק וסכינים
מערכת ice | 
מחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ שיר טורם)
אמש התקיימו מספר הפגנות ובמספר מוקדים ברחבי הארץ, בעד ונגד הרפורמה המשפטית. טרם החלו למשטרה היה חשד רב כי יהיו לא מעט ניסיונות אלימים להפריע למחאות מכל צד ואכן היא איתרה אמש ניסיון של שלושה צעירים להגיע למחאה בירושלים נגד הרפורמה על מנת לבצע מעשה אלים.
במסגרת ניסיונות האיתור של קבוצות ואישים כאלה המשטרה והשב"כ ביצעו ניטור ברשתות החברתיות ומצאו תיעוד של שלושה צעירים, ששמם לא פורסם, כשהם מתעדים את עצמם בדרך להפגנה. בסרטון הם מציינים בגלוי ואף מתעדים כי להם ביצים, סכינים ונשקים וכי הם באים לירושלים להפגנת הנגד.
לאחר שהסרטון נוטר, הצליחו כוחות הביטחון לאתר את החשודים ואלו נעצרו טרם הצליחו לבצע מעשה אלימות מכל סוג. ברכבם נמצאו הפריטים שתועדו בסרטון וזאת לצד אקדח שאחד הצעירים נשא עמו ברישיון. יתרה מכך התברר כי אחד הצעירים הללו הוא בן 17 וכי שלושתם מגיעים מאזור יבנה והסביבה.
לאחר חקירה עלה כי כוונתם אכן הייתה להגיע להפגנה על מנת לפגוע במפגינים נגד הרפורמה המשפטית. היום הם הובאו להארכת מעצר, אך הוחלט לשחררם למעצר בית בתנאים מגבילים, נגד ההמלצה של משטרת ישראל שערערה על ההחלטה הזו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה