בארץ

השרה דיסטל במסר מאיים לגלנט: "עצירת החקיקה? מוזמן להתפטר"

על רקע המחאה הסוערת נגד הרפורמה המשפטית ולאור הודעתו הדרמטית הערב של רה"מ נתניהו ושר הביטחון גלנט - בליכוד מורגש מתח רב לקראת ההצהרה הדרמטית
דוד זולדן |  3
גלית דיסטל אטבריאן (צילום יונתן סינדל פלאש90)
שרת ההסברה גלית דיסטל משלהבת את חברי הליכוד נגד עצירת החקיקה המסתמנת: "כל חבר כנסת מהליכוד שמתכנן לעצור את החקיקה מוזמן להתפטר. עדיף היום. רצוי בדקה זו ממש".
דיסטל מציינת עוד: "אבל דבר אחד חייב להיות ברור: לאף אחד מנבחרי הליכוד אין שום זכות להנות מהמנדט שהכניס אותו לכנסת ואז לבעוט בבוחרים. הבוחרים שלנו עברו מספיק. הם לא צריכים את הבנטיזם הזה עכשיו על הראש".

דיסטל משגרת את המסר החד והנוקב על רקע הודעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ימסור הצהרה הערב יחד עם שר הביטחון יואב גלנט, גוברות השמועות וההתלחשויות המבקשות לנבא את ההצהרה הערב. 
נתניהו צפוי להצטרף לקריאתו של שר הביטחון יואב גלנט להקפיא את הרפורמה המשפטית. במקביל נתניהו דחה את נסיעתו לארבע בבוקר ללונדון. האם נתניהו וגלנט ידברו בקול אחיד?
כאמור, שר הביטחון יואב גלנט ינאם הערב ויקרא לעצור את כל החקיקה המשפטית וגם ראש הממשלה בנימין נתניהו ימסור הצהרה חשובה לתקשורת בשעה 20:00 במשרד ראש הממשלה בירושלים.
אשת רה"מ שרה נתניהו התבטאה לפני זמן קצר במשפט לא אופייני כי היא בעד חקיקה בהסכמה רחבה. האם כאן טמון הרמז?
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    השרה סיסטל
    ביל 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טלנט הוא איש צבא עים ערכים אני איש ליכוד הוא אחראי על הצבא ועל מוכנותו לכן אסור לו להתפטר אלה לעמוד מול הצונמי המשיחי אני מיתפלא על נתניהו שהולך עים הרטש בקיר אף אחד כימעט לא רוצה את השינויים בבית המישפט על חשבון אחדות העם והביטחון הלאומי הייתי מציא לנתניהו להתפטר מתפקידו ולהעביר את השרביט לבחירי הליכוד המדינה לא צריכה שר מישפטים שלא מבין כלום במצב שנוצר אני מיתפלא על בכירי הליכוד שלא מפילים את ההפיכה המישפטית אסור ללכת לאבדון עיוור לעצור ולהגיע להסכמות דחוף ישראל בסכנה
    סגור
  • 2.
    מפגרת עם תעודות (ל"ת)
    אנרכיסט 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מה את מקשקשת יומים במפלגה חוצפנית איפה את ואיפה יואב .. (ל"ת)
    דן 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור