בארץ

שרה נתניהו באמירה מפתיעה: "לפעול להסכמה רחבה"

שבועות ספורים אחרי המצור על מספרתה והחילוץ שנמשך שעות, אשת ראש הממשלה ביד אחת סוטרת ומגנה את "אלימות המפגינים" וביד השנייה מלטפת וקוראת לאחדות בעם
דוד זולדן |  3
שרה נתניהו (צילום פלאש 90/ מרק ישראל סלם, אבשלום ששוני)
שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, קראה היום, נוכח המחאות הסוערות והויכוח הפוליטי סביב הרפורמה המשפטית, "לפעול יחד למען הסכמה רחבה בעם ישראל".
בהודעתה ששיגרה נתניהו נכתב: "מאז המצור האלים נגדי במספרה בתל אביב, לצערי האלימות נגד אישי ציבור רק מתגברת". עוד ציינה כי: "היום הותקף באלימות השר אבי דיכטר. בימים האחרונים הותקפו שרות ושרים נוספים מהליכוד - ניר ברקת, מיקי זוהר, מירי רגב - וכן חברות וחברי כנסת".
נתניהו הוסיפה כי: "אני קוראת לראשי האופוזיציה, שרובם נמנעו מלגנות את האירוע החמור בתל אביב נגדי, להוקיע את האלימות נגדי אישי ציבור בטרם זה יהיה מאוחר מדי. יחד עם זאת אני יודעת שקומץ האנרכיסטים הקיצונים הללו אינם מייצגים את רוב אזרחי ישראל שמעוניינים בהידברות, באחדות ובפשרה".
ולבסוף חתמה: "אני קוראת לכולם להרגיע את הרוחות ולפעול יחד למען הסכמה רחבה בעם ישראל".
על רקע הודעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ימסור הצהרה הערב יחד עם שר הביטחון יואב גלנט, גוברות השמועות וההתלחשויות המבקשות לנבא את ההצהרה הערב. נתניהו צפוי להצטרף לקריאתו של שר הביטחון יואב גלנט להקפיא את הרפורמה המשפטית. במקביל נתניהו דחה את נסיעתו לארבע בבוקר ללונדון. האם נתניהו וגלנט ידברו בקול אחיד?
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אשת השטן
    נביא זעם 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משפחת צ'אושסקו סוכנים איראנים
    סגור
  • 2.
    שרה
    עידית 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גברת שטן האשמה והמלהיטה זאת את ובניך הקקי ללא תערובת ובחשת ולחשת לאוזני בעלך את הזבל שלך ושל בנך לא היה בלגן במדינה מגיע לך להעלם לתוך ערמת הזבל שיצרת
    סגור
  • 1.
    ההתקפה של האלכוהול מסוכנת
    התקפת אלכוהול 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאשר שותים הרבה אלכוהול, מותקף הכבד. יש שקוראים לזה "אפנדיציט".
    סגור