בארץ

הראל ויזל וראשי פורום העסקים: "מגבים את אמירת נגיד בנק ישראל"

על רקע הסערה לאחר שנגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון, התראיין ל-CNN ותקף באופן פומבי את הרפורמה המשפטית. ראשי פורום העסקים עומד לצידו של הנגיד: "דאגתו של הנגיד היא גם דאגתנו"
מערכת ice |  2
הראל ויזל פוקס (צילום דימה טליאנסקי)
נגיד בנק ישראל פרופ' אמיר ירון תקף לראשונה בפומבי את הרפורמה המשפטית, ועוד בראיון לרשת CNN הבינלאומית. הנגיד ירון התראיין לפנות בוקר (רביעי) לרשת והביע חשש כי הרפורמה תביא לפגיעה בכלכלה הישראלית.
דבריו של ירון זכו לתמיכה מראשי פורום העסקים שפרסמו הודעה: "אנו, ראשי פורום העסקים המורכב ממנהלי ובעלי החברות הגדולות בישראל, שמעסיקות מאות אלפי עובדים ומהוות את מרבית הכלכלה הישראלית, מגבים את אמירתו של הנגיד בעניין משמעות סכנת הרפורמה המשפטית לכלכלה הישראלית. דאגתו של הנגיד היא גם דאגתנו.

"חובתו של נגיד בנק ישראל להביע דעה עצמאית ומקצועית מבלי לשקול שיקולים זרים ומבלי להיות נתון ללחצים פוליטיים. עצמאות בנק ישראל ונגיד בנק ישראל הינם תנאי סף לכלכלה ישראלית יציבה וצומחת ופגיעה בה עלולה לגרום נזק בלתי הפיך לכלכלה הישראלית".
אז את מי אפשר למצוא ברשימת החותמים? הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס; ליאורה עופר, יו"ר ובעלים מליסרון; חיים גבריאלי, יו"ר תנובה; יצחק אברכהן, יו"ר שופרסל; דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי; דויד פתאל, בעלים ומייסד רשת מלונות פתאל; יאיר המבורגר, יו"ר הראל; חנן פרידמן, מנכ"ל בנק לאומי; דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים , ועוד מנהלים רבים ונוספים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה קרה תנגיד?
    בנימין 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנגיד קנראה עבר למתנגדים וחסר לו לצת להבגנות וחסימת כבישים נתניאהו אמר דברר אחר מהנגיד שלא יגזים המצב לא רע כמו שהוא מתאר.
    סגור
  • 1.
    הלוואי
    משה רבנו 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי תפסידו את כל הכסף שלכם.... נו יאאלה תחלקו דיוודנדים...
    סגור