בארץ

יריב לוין ובצלאל סמוטריץ' בפגישה סודית עם ראשי המשק

על פי דיווחים, הפגישה, שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה, הייתה מיוזמתם של ראשי המשק מתוך חשש להשפעה של הרפורמה על הכלכלה, שקראו לשרים לנסות למצוא דרך להגיע לפשרה ברפורמה 
מערכת ice |  1
יריב לוין (צילום דוברות הכנסת)
בצל המחלוקות הכבדות לגבי הרפורמה המשפטית, קיים שר המשפטים יריב לוין פגישה חשאית בנושא עם בכירי המשק, כך דיווח היום (חמישי) N12. בפגישה, שהתקיימה בלשכתו של לוין בתל אביב, השתתפו גם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ושר החינוך יואב קיש.
בין הבכירים שנטלו חלק בפגישה היו מנכ"ל פוקס הראל ויזל, דנה עזריאלי, מנכ"ל דיסקונט אורי לוין, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה צביקה שווימר, יו"ר תנובה חיים גבריאלי, מנכ"ל אמות נתן חץ ועידו נויברגר, בכיר בשוק ההון.
על פי הדיווח, הפגישה, שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה, הייתה מיוזמתם של ראשי המשק מתוך חשש להשפעה של הרפורמה על הכלכלה. הם קראו לשרים לנסות למצוא דרך להגיע לפשרה. במהלך הפגישה, שנאמר כי הגיע לטונים גבוהים, השרים התעלמו מהאזהרות של הבכירים וכי לוין סירב לבקשתם להקפיא את תהליך החקיקה לחמישה ימים על מנת לקדם את המגעים סביב הרפורמה. לעומת זאת, חלק מהבכירים אמרו כי השר כן הראה נכונות להגיע לפשרה. בדווח נאמר כי הבכירים הבטיחו להמשיך במאמצים מול הנשיא יצחק הרצוג.
בנוסף, היום שיגרו פורום העסקים אזהרה כי כלכלת המדינה החלה להתדרדר ותמשיך להתדרדר ככל שהרפורמה המשפטית במתכונתה המוצעת תתבצע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראשי המשק? מי הכתיר אותם בדיוק
    עלי 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתם שופר של בעלי ההון והאליטות המושחתות, תקשורת מזוייפת
    סגור